جستجو

هنرمندان استان خوزستان و خراسان‌رضوی صاحب بیشترین آثار ارسالی در بخش‌های فیلم، فیلمنامه و عکس  جشنواره منطقه‌ای «اروند» هستند.

به گزارش ستاد خبری پنجاه وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- اروند، در بخش فیلم ۳۹۵ اثر، در بخش عکس ۱۱۵۹ تک‌عکس و ۷۸ مجموعه‌عکس و در بخش فیلم‌نامه ۳۲۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

برپایه این گزارش در بخش فیلم، استان خوزستان با ۲۹ درصد، خراسان‌رضوی با ۲۳ درصد، فارس با ۱۱ درصد، بوشهر و یزد هرکدام ۹ درصد، خراسان‌جنوبی و کرمان هر کدام ۵ درصد فیلم‌های رسیده به جشنواره را تشکیل می‌دهند و استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان به ترتیب ۲،۳،۴ درصد آثار‌ارسال شده را شامل می‌شوند.

 

در بخش فیلمنامه، خراسان‌رضوی ۲۶ درصد، خوزستان ۲۴ درصد، بوشهر ۱۶ درصد، فارس ۱۴ درصد، سیستان و بلوچستان و یزد هر کدام ۵ درصد، خراسان‌جنوبی و کهگیلویه وبویراحمد هرکدام ۳ درصد و استان‌های کرمان و هرمزگان نیز هرکدام ۲ درصد از آثار رسیده را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در بخش عکس، خراسان‌رضوی ۳۵ درصد، بوشهر ۲۳ درصد، خوزستان ۱۳ درصد، خراسان‌جنوبی ۷ درصد،  فارس و کرمان هرکدام ۶ درصد، کهگیلویه و بویراحمد ۵ درصد، سیستان و بلوچستان و یزد هرکدام ۲ درصد و هرمزگان ۱ درصد از آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

پنجاه وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان«اروند» از سوم تا ششم دی‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *