جستجو

کارگاه انتقال تجربه با موضوع سواد روایت در ساخت فیلم با حضور ابراهیم ایرج‌زاد کارگردان مطرح کشور در نجف‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمدمهدی کاظمی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر نجف‌آباد در گفت‌وگو در رابطه با کارگاه انتقال تجربه سواد روایت گفت: با هدف انتقال تجربه و افزایش تسلط نویسندگان و فیلمسازان با مقوله روایت در فیلم، کارگاه انتقال تجربه با ابراهیم ایرج زاد با موضوع «سواد روایت در ساخت فیلم» با استقبال هنرمندان و علاقه مندان به فیلمسازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه به همّت انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر نجف‌آباد و کتابخانۀ زهرائیه ویژه کارگردانان و نویسندگان نجف ‌آباد و شهرهای اطراف برگزار شده است، افزود: این کارگاه روز پنج‌شنبه 30 شهریورماه به میزبانی تالار دانشجو کتابخانۀ زهرائیه به مدت 4 ساعت برگزار می‌شود.

ابراهیم ایرج زاد در سال ۱۳۷۶ با ورود به هنرستان سوره مشهد و تحصیل در رشته کارگردانی سینما، راهش را برای ورود به سینما آغاز کرد که با عضویت و فعالیت در انجمن سینمای جوانان مشهد نیز همراه شد. در سال ۱۳۸۰ وارد دانشگاه سوره اصفهان شد و همزمان با تحصیل به صورت حرفه ای در سینمای ایران مشغول به فعالیت شد تا اینکه در سال ۱۳۸۵در رشته کارگردانی سینما فارغ‌التحصیل شد. هفت فیلم کوتاه و دو فیلم سینمایی تابستان داغ و عنکبوت حاصل کارنامه کاری او تا به امروز است.

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *