جستجو

هفته فیلم و عکس قم به عنوان یکی از رویدادهای سینمایی کشور به همت انجمن سینمای جوانان قم 7 شهریور ماه در پردیس سینمایی بازار شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجون سینمای جوانان ایران، فیلمسازان جوان و علاقه‌مندان به سینما در نخستین روز این رویداد به تماشای چهار فیلم کوتاه «رامخانه» به کارگردانی «احسان شادمانی»، «اسماء» به کارگردانی «مصطفی آقامحمدلو»، «فیلمرغ» به کارگردانی «امیر مسعود سهیلی» و «اتاق ماساژ» به کارگردانی «صحرا اسداللهی» نشستند.

در ادامه سید حمیدرضا منتظری کارشناس و منتقد سینما با همراهی فیلمسازان جوان به نقد و بررسی آثار اکران شده پرداخت.

برگزاری نشست تخصصی «چگونه کارگردانی کنیم؟» با حضور داوود جلیلی و تجلیل از این فیلمساز قمی از دیگر بخش‌های نخستین روز هفته فیلم و عکس قم بود.

خاطرنشان می‌شود دومین روز هفته فیلم و عکس قم با نمایش هشت فیلم کوتاه از آثار فیلمسازان قم دنبال خواهد شد.

«عیار» به کارگردانی سید مهدی میرغیاثی، «هایپر» به کارگردانی «جاوید هاشمی»، «سمج» به کارگردانی «اسماعیل عظیمی»، «شب خارجی سکوت» به کارگردانی «مسعود محمدیان»، «تپش» به کارگردانی فاطمه سادات جوادی، «جامپ» به کارگردانی «محمدرضا عرب‌زاده»، «استارلت» به کارگردانی جواد حکمی و «یه لیوان آب» به کارگردانی سید مهدی میرغیاثی در عصر روز چهارشنبه 8 شهریور از ساعت 16 تا 18 روی پرده پردیس سینمایی «بازار شهر» می‌رود.

همچنین فیلم های کوتاه « زاغ و کشاورز» به کارگردانی هادی کیایی « خفقان بمبئی» به کارگردانی امین صحرایی « بنفشه زار » به کارگردانی آبتین سلیمی و « بی‌نام » به کارگردانی حسن میرزامحمدی نیز در سومین روز جشنواره؛ عصر پنج شنبه 9 شهریور ماه از ساعت 16 تا 18 در پردیس سینمایی بازار شهر اکران خواهد شد.

گفتنی است، نشست تخصصی «زیبایی شناسی تدوین» با حضور امیر بهادر مظاهری بعداز اکران فیلم‌های روز سوم برگزار خواهد شد.

بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *