جستجو
مهدی آذرپندار در اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» همدان؛

 

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران دفتر همدان را در زمره 5 دفتر کشور براساس نتیجه نظام رتبه بندی دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران معرفی کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار در گفت‌وگو با گروه رسانه‌ای ششمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» به‌میزبانی دفتر همدان، با اشاره به اعلام نظام رتبه بندی دفاتر کشور در تابستان امسال، مطرح کرد: براساس پایش و بررسی معیارهای موجود درنظام رتبه بندی دفاتر کشور در یک سال گذشته، دفتر همدان موفق شد تا با تکیه بر فعالیت‌های مثبت خود جزو 5 دفتر برتر کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای همدان درحوزه انیمیشن، عنوان کرد: ضمن تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر و معاون انجمن سینمای جوانان همدان بابت تعامل و همکاری ایجاد شده، باید گفت که ظرفیت بالای میزبانی در همدان باعث می‌شود تا شاهد افزایش هنرجو در این دفتر باشیم.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با بیان اینکه تاریخچه انجمن سینمای جوانان ایران با تاریخچه این انجمن در همدان گره خورده است، عنوان کرد: دفاتر انجمن در استان همدان هم‌اکنون درحال پوست‌اندازی و طی کردن مسیر پیشرفت بوده و امیدوار هستیم تا هرچه زودتر به دوران اوج خود در دهه 60_70 برسند که این امر نیازمند تولید فیلم، آموزش و مرمت ابنیه فرسوده است.

آذرپندار با اشاره به درخشش سه شرکت کننده سال گذشته اردوی فیلم‌سازی در جشنواره فیلم کوتاه تهران، بیان کرد: انتظار شخصی خودم از تولید و برگزاری دوره‌های آموزشی بیش از این بوده چراکه ظرفیت بالای دفتر همدان در حوزه‌های مربوطه بسیار قابل توجه است.

وی از پختگی اردوهای فیلم‌سازی خبر داد و افزود: برگزاری این رویداد هنری فعالیتی بسیار پیچیده و سخت بوده که پس از شش دوره برگزاری و کسب نتایج قابل قبول، می‌توان گفت که انجمن سینمای جوانان ایران هم‌اکنون به یک فناوری در برگزاری این رویداد رسیده‌ است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تاکید کرد: باتوجه به پراکندگی جغرافیایی شرکت کنندگان و محدودیت زمانی در ارائه اثر تولیدی باید گفت که هیچ موسسه‌ای توانایی برگزاری مطلوب و نتیجه بخش را به‌این صورت ندارد.

آذرپندار در پایان خاطرنشان کرد: تاپایان سال شاهد تجهیز کل دفاتر کشور به‌ویژه استان همدان خواهیم بود.

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *