جستجو

 

فیلم کوتاه «voice» به نویسندگی و کارگردانی علی عبداللهی و تهیه‌کنندگی حامد قریب به جشنواره اتوپیای آمریکا و جشنواره سانداسکرین ایتالیا راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «voice» به نویسندگی و کارگردانی علی عبداللهی و تهیه‌کنندگی حامد قریب به هجدهمین دوره از جشنواره اتوپیای آمریکا راه پیدا کرد.

هجدهمین دوره از این جشنواره مستقل که هرساله فیلم‌ها را در در گرین‌بلت آمریکا نمایش می‌دهد، در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ نوامبر مصادف با 27 تا 30 آبان برگزار شده و برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

همچنین فیلم کوتاه «voice» به هفتمین جشنواره سانداسکرین ایتالیا نیز راه پیدا کرده است.

هفتمین دوره این جشنواره که رویدادی معتبر مربوط به فیلم‌های هنجارشکن درباره صدا، موسیقی و یا موسیقی محور است، در تاریخ ۲۷ سپتامبر تا ۲ اکتبر مصادف با 5 تا 10 مهر 1401 در راونا ایتالیا برگزار می‌شود.

در توضیح این جشنواره آمده است: «صدا و موسیقی، تنها ساندترک یک فیلم نیستند، بلکه می‌توانند موضوع اصلی آن باشند.»

فیلم کوتاه «voice» برشی از زندگی یک صدابردار سینما است که در حین رساندن مسافران، شب و روز را در یک ماشین و باشنیدن صداهایی که از زندگی عاشقانه خود ضبط کرده است، سپری می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «هانا: اگه یه روز دلت برام تنگ شه چیکار می‌کنی؟ ابی: صدات رو گوش می‌دم.»

ابراهیم عزیزی، هانا کامکار، خلیل ظروف‌چیان بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

پخش بین المللی این فیلم کوتاه «voice» را فرست اسکرین با مدیریت سولماز اعتماد برعهده دارد.

سایر عوامل این «voice» عبارتند از:

تهیه‌کننده: حامد قریب، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، تدوین: علی گورانی، صدابردار: محسن نانکلی، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: امید روشن‌بین، اصلاح رنگ: فربد جلالی، جلوه‌های ویژه: محمد حسین قانع، مترجم: میثم اسلامی، نوازنده ویلن‌سل: هادی میثمی، منشی صحنه: ناهید رضایی، گروه فیلمبرداری: محمدرضا امینی، حمزه نصیری، محمد جواد کبیری، عکاس: علیرضا خضرایی، گریم: شادان کمیلی، تدارکات: کیان عزیزیان، سینه‌موبیل: سهراب تیموریان و ساخت عروسک: سعید موسوی.

سهم انجمن سینمای جوانان ایران از...
کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقع...
۴ فیلم‌کوتاه در موضوع حجاب ساخته شد
شوک وارد کردن، برای احیای «سینما...
پنجمین جشنواره فیلم کوثر فراخوان...
اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ م...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *