جستجو
یکشنبه 2 اردی‌بهشت‌ماه برگزار می‌شود؛

فیلم‌های کوتاه «زوزه»، «پَر  ویز»، «کورتیزول» و «فلس»، در ششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نقد و بررسی می‌شوند.

 

به‌‌گزارش روابط‌‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه 2 اردی‌بهشت‌ماه 1403 با نمایش 4 فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «زوزه» به کارگردانی امیر نجفی، «پَر  ویز» به کارگردانی پیمان فخرایی، «کورتیزول» به کارگردانی دانیال نوروَش و «فلس» به کارگردانی هومن نادری، روی پرده خواهند رفت.

 

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نویسنده و منتقد سینما، به‌‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

محمد محمدی، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

 

«زوزه» فیلمی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر نجفی.

«پَر  ویز» به نویسندگی و کارگردانی پیمان فخرایی ساخته شده و کاوه فخرایی این فیلم کوتاه را در ژانر فانتزی تهیه و تولید کرده است.

«کورتیزول» را دانیال نوروَش، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌ کردمان پویش، در ژانر درام ساخته شده است.

«فلس» اثری درام است به‌نویسندگی و کارگردانی هومن نادری. انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر اصفهان، مولود معظمی و دینا اثباتی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

 

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز – پخش رویش، یک‌شنبه‌ 2 اردی‌بهشت‌ماه 1403 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

 

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

 

 

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *