جستجو

 

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در بازدید از دفتر مهاباد ، فیلم‌سازان جوان مهاباد را مستعد توصیف کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفته گذشته «مهدی آذر پندار» و همراهان ضمن بازدید از دفتر انجمن در مهاباد با فیلم‌سازان جوان و پیشکسوت این شهر دیداری صمیمانه داشتند و موارد حوزه تولید و آموزش این دفتر را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان در این دیدار با قابل قبول توصیف کردن فیلم‌های دیده شده فیلم‌سازان مهاباد، گفت: با تقویت دانش سینما قطعا اتفاقات خوبی در حوزه تولید رخ می‌دهد. ر سال جاری برای تولید فیلم کوتاه، 9 میلیارد تومان هزینه حمایتی به فیلم‌سازان پرداخت شده است و در این بین نگاه ما به شهرستان مهاباد نگاه کاملا حمایتی است.

وی اظهار کرد: تولید 350 فیلم کوتاه و 100 فیلم اولی در سال نشان از حمایت انجمن در حوزه فیلم کوتاه است. فیلم‌سازان و علاقه‌مندان این حوزه در مهاباد و سراسر کشور، می‌توانند جهت دریافت هزینه تولید فیلم ، فیلم‌نامه‌های خود را در پچینگ پرتال تولید ثبت کنند تا پس از داوری و تایید، مورد حمایت مالی قرار گیرند.

مهدی آذر پندار عنوان کرد: مشکلات تمامی دفاتر کاملا یکی است و تلاش ما و مجموعه کاهش و رفع مشکلات دفاتر است. با تجهیز دفاتر به امکانات قطعا بستر آموزشی بهتری برای فیلم‌سازان فراهم خواهد شد.

 

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *