جستجو
امشب ساعت 20 از شبکه مستند سیما؛

بیست‌ودومین قسمت برنامه تلویزیونی «سینما جوان» با پخش، گفتگو و بررسی فیلم کوتاه «بنفشه‌زار» ساخته  آبتین سلیمی‌طاری از شبکه مستند سینما پخش می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیست‌ودومین قسمت از برنامه ترکیبی «سینما جوان» در شبکه مستند سیما که در تعامل و همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران و با نگاه آموزش‌محور و محوریت پخش، تحلیل و بررسی آثار و وضعیت فیلم کوتاه در سینمای ایران ساخته می‌شود، امشب، شنبه 4 آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

در این قسمت از برنامه «سینما جوان»، فیلم کوتاه «بنفشه‌زار» به نویسندگی و کارگردانی آبتین سلیمی‌طاری نمایش داده می‌شود و در ادامه نازنین چیت‌ساز، مجری برنامه، به جای کارگردان با عادل تبریزی در مورد این فیلم کوتاه به گفت‌وگو می‌نشیند.

عطا مجابی کارشناس برنامه «سینما جوان»، نیز در گفت‌وگو با رامتین شهبازی کارشناس ویژه این برنامه، به نقد و بررسی «بنفشه‌زار» می‌پردازند.

آیتم «ژانرهای سینمایی» یکی از بخش‌های ویژه این برنامه تلویزیونی است که با تدریس حسن حسینی به بررسی ژانر در سینما می‌پردازد و در این قسمت «سینما جوان»، بخش دوم صحبت‌های حسینی در رابطه با ژانر ملودرام را خواهیم دید.

معرفی فیلم کوتاه «حادثه در پل اول کریک» اثر ریدلی اسکات نیز بخش دیگری از برنامه امشب را تشکیل می‌دهد.

 

برنامه «سینما جوان» هر شنبه ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

 

بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *