جستجو
اکران آنلاین همزمان با شروع فصل تابستان؛

بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران، اکران آنلاین خود را در هاشور و تیوال آغاز می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با آغاز فصل تابستان، بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه»، از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران، را به صورت فروشی، برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور و تیوال از پنجشنبه 1 تیرماه 1402 به صورت فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار می‌دهد.

بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه»، پیش از این در اسفندماه 1401 در سینماهای سراسر کشور گروه هنروتجربه اکران شده بود و حالا کران آنلاین خود را در هاشور و تیوال تجربه می‌کند.

در این بسته 6 فیلم‌ کوتاه که عبارتند از:

«پرتاب ناگهانی یک فیل» به کارگردانی نازنین چیت‌ساز، نویسندگی حسن حبیب‌زاده و نازنین چیت‌ساز و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و حسن حبیب‌زاده (11 دقیقه)

«جان داد» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و جواد رمضانی (15 دقیقه)

«خنده بی‌دلیل گوزن‌ها» به کارگردانی سجاد ایمانی، نویسندگی مازیار تهرانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، سجاد ایمانی و رضا دانش‌پژوه (20 دقیقه)

«کبود» به کارگردانی و نویسندگی علی توکلی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، سعید نجاتی و فواد جاودان (20 دقیقه)

«کپسول» به نویسندگی و کارگردانی امیر پذیرفته و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و امیر پذیرفته (20 دقیقه)

«امروز جمعه است» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمد آهنگر (14 دقیقه)

به نمایش گذاشته می‌شوند و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه می‌توانند از پنجشنبه 1 تیر 1402، با مراجعه به سایت‌های هاشور و تیوال، برای تماشای این آثار اقدام کنند.

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه هر فیلم 8 هزار تومان در پلتفرم‌های هاشور و تیوال قابل تماشاست.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون بالغ بر 280 فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، تیوال و فیلیمو اکران آنلاین کرده است.

شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *