جستجو

 

سعید پوراسماعیلی با حضور در انجمن سینمای جوانان قم به بررسی فعالیت‌های آموزشی این دفتر پرداخت.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سعید پوراسماعیلی به همراه عالیه‌ هاشمی، مدیر آموزش و مصطفی داوطلب جهت بررسی فعالیت آموزشی روز دوشنبه 23 بهمن از این دفتر بازدید به عمل آوردند و به طور مستقیم در جریان مسائل آموزشی این دفتر قرار گرفتند.

بخش اول این دیدار صحبت با فیلم‌سازانی بود که دوره‌ آموزشی آن‌ها به پایان رسیده و در حال آماده‌سازی فیلم‌های پایان دوره بودند و چگونگی ساخت فیلم‌های پایان دوره توسط سعید پوراسماعیلی برای آن‌ها تشریح شد. پوراسماعیلی همچنین پس از مطالب ارائه شده، پاسخگویی به سوالات هنرجویان بودند و پیشنهادات و انتقادات آن‌ها را پلی در جهت پیشرفت آموزش یاد کرد.

در بخش دوم نیز نشست صمیمی با مربیان دوره فیلم‌سازی تعاملی و ۷ ماهه برگزار شد. در این جلسه، معاون آموزش و پژوهش نظرات اساتید در خصوص طرح درس‌ها و سر فصل‌های آموزش را شنید و این پیشنهادها و انتقادات را مفید دانست و خاطرنشان کرد بسیاری از این نقدها و پیشنهادات می‌بایست راه‌گشای آموزشی پویاتر و با کیفیت‌تر باشد. در پایان این جلسه نیز از تلاش‌ها و زحمات سی ساله استاد پوراسماعیلی تقدیر شد.

در ادامه این بازدید مصطفی داوطلب برخی از فیلم‌های پایان دوره هنرجویی را به نمایش گذاشت و در مورد چگونگی ساخت فیلم پایان‌دوره برای هنرجویان جدید دوره ۷ ماهه صحبت کرد.

 

بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *