جستجو
در پلتفرم‌های هاشور و تیوال؛

بسته فیلم کوتاه شامل 4 فیلم از روز چهارشنبه 51 فروردین‌ماه 1403 و هم‌‌زمان با نوروز و عید سعید فطر، در پلتفرم‌های هاشور و تیوال به‌نمایش گذاشته می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با نوروز و عید سعید فطر، بسته فیلم کوتاه منتخب از تولیدات انجمن سینمای جوانان را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌‌های هاشور و تیوال، از روز چهارشنبه 15 فروردین‌ماه 1403 به صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

چهار اثر بسته عیدانه که هم‌اکنون در این دو پلتفرم در دسترس علاقه‌مندان هستند عبارت‌اند از:

 

«منطقه» به نویسندگی و کارگردانی اسما ابراهیم‌زادگان، در ژانر ملودرام و به‌تهیه‌کنندگی مرتضی فرشباف و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «همه چیز در صحنه آماده است. اما کار خوب پیش نمی‌رود. زن عصبی ‌ست و فکر می‌کند همه از او انتظار دارند شخص دیگری باشد. مرد با غیبت زنش روبه‌رو می‌شود که این برایش تجربه‌ی تازه‌ای ست.»

مجید آقا کریمی، سونیا سنجری، بهاره ریاحی، مهرداد مصطفوی‌ و حامد نجابت در این اثر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

پسری کشاورز به طور تصادفی با شعبده‌بازی آشنا می‌شود و پس از تماشای شعبده‌های او، در مسیری قرار می‌گیرد که به معجزه‌ای امیدوار می‌شود.؛ این داستان «شعبده» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش فرهادی در ژانر رازآلود است.

این اثر به‌تهیه‌کنندگی مشترک سیاوش فرهادی و حسن فرهادی ساخته شده است و بهزاد دورانی و مرتضی رحمانی در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

 

«سی تومن نقد» را محمدرضا عبدالملکی به‌نگارش درآورده و کارگردانی کرده است. داستان این فیلم که به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است، درباره مراد است که دزد خانه همسایه‌اش را گیر می‌اندازد و دزد برای حفظ جانش پیشنهاد نصف مبلغ سرقت شده را می‌دهد. مراد پیشنهاد را قبول می‌کند؛ اما این تصمیم برای مراد گران تمام می‌شود. بهرام ابراهیمی، پیام احمدی نیا، سامان مهکویه، مجید نجاتی بازیگران این فیلم کوتاه در ژانر پلیسی معمایی است.

 

«لئو» به‌نویسندگی و کارگردانی محمدمعین روح الامینی و تهیه‌کنندگی مشترک محمدمعین روح الامینی و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده است.

این فیلم روایت قصه خالد است که در یک وضعیت خاص، وظیفه گزارش فوتبال را برعهده دارد.

بازیگران لئو در ژانر کودک – جنگ، حسن خوش‌حالت، محمدمتین ضیافت و مصطفی موسوی، هستند

 

گفتنی است از این پس علاقه‌مندان می‌توانند آثار تازه‌تری از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران را در دو پلتفرم هاشور و تیوال تماشا کنند و زمان آغاز نمایش آثار بعدی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *