جستجو
چاوشی، استاد گروه ژانر وحشت فیلم‌نامه‌نویسی:

چاوشی برگزاری اردوهای فیلم‌سازی و فیلمنامه‌نویسی را فرصتی مغتنم و دست‌نیافتنی برای انتقال تجربه بین اساتید و هنرجویان دانست.

به‌گزارش روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اشکان چاوشی در گفت‌وگو با گروه رسانه نخستین اردوی کشوری فیلمنامه‌نویسی، اردوی فیلم‌نامه‌نویسی را فرصتی مغتنم برای استفاده هنرجویان از تجربیات اساتید خواند و گفت: این اردو علاوه بر هنرجویان، برای اساتید نیز فرصتی مناسب را رقم می‌زند تا کارگردانان در بازده زمانی مشخص بتوانند از تجارب یکدیگر استفاده کنند.

استاد گروه ژانر وحشت نخستین اردوی کشوری فیلم‌نامه‌نویسی، با تاکید براینکه برگزاری این اردوها نقش مهم و تاثیرگذاری در آینده سینما دارد، مطرح کرد: نتیجه اصلی و میزان دقیق اثرگذاری نخستین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی را در دوره دوم باید بررسی کرد چراکه بازخوردها در این دوره باید مورد بررسی قرار گیرد.

چاوشی افزود: ارتباط دوستانه و حضور فعال در برنامه‌هایی به این شکل و بدون توجه به مسائل و آورده‌های مالی از سوی اساتید، از ویژگی‌های بارز انجمن سینمای جوانان است؛ صحبت درخصوص یک ژانر به صورت اختصاصی و در جمع، اتفاقی چالش‌برانگیز برای هنرجویان و اساتید است؛ به زبانی دیگر، فرصت‌سازی و انتقال تجربه و ایده از ویژگی‌های بارز این اردو است.

وی ادامه داد:‌ تا این مرحله، اتفاقات در این ژانر مطابق برنامه‌ریزی پیش رفته و براساس ارزیابی ایده، استدلال و سخنان هنرجویان، شاهد فعالیت خوبی ازسوی شرکت‌کنندگان هستیم.

چاوشی در پایان در رابطه با میزبانی دفتر سینمای جوان همدان، عنوان کرد: بدون شک دفتر همدان تمام تلاش خود را برای برگزاری این رویداد انجام خواهد داد.

 

نخستین اردوی تخصصی فیلم‌‌نامه‌نویسی،از 10 تا 16 آذرماه به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر همدان در حال برگزاری است.

بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *