جستجو

دومین گردهمایی سالانه عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان- دفتر نیشابور با عنوان عکس یادگاری، برگزار شد.

سرپرست انجمن سینمای جوان نیشابوردر این مراسم اظهارکرد: دومین جشنواره عکس یادگاری، بهانه‌ای شد برای همدلی وهمکاری دوستانه و اشتراک و تفاهم در جهت استفاده از فرصت جوانی در بروز استعدادها و خلاقیت‌ها و تمرین اندیشه‌ورزی و مهرورزی.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: این مراسم محصول و نتیجه ی تلاش و کوشش خود جوانان است و ما براین باوریم قوام و دوام تفکرها در هر جامعه به استحکام جوانان آن جامعه بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر قدر جوانان اصیل‌تر باشند آن جامعه از هر نظر بیمه خواهد شد و امروز جوانان به منزله‌ی نیروهای سازنده و بالنده‌ی هر شهر و ثروت و سرمایه‌ی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند.

دبیر کانون عکس انجمن سینمای جوان نیشابور نیز گفت: دریک سال فعالیت کانون عکس نیشابور، برگزاری نشست‌های تخصصی، جشنواره‌ فیلم وعکس «پلیس»، جشنواره فیلم وعکس «رأفت» و «هفته  فیلم وعکس» از برنامه‌های این کانون بوده‌است.

جلیل حصاری عنوان کرد: ما به عنوان تنها شهر استان خراسان رضوی خرسندیم که کارت شناسایی عکاسان را با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن سینمای جوانان نیشابور، صادر کرده‌ایم.

گفتنی است در این مراسم از دیوار عکس یادگاری مجموعه عکس‌های فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر نیشابور طی ۲۵ سال فعالیت رونمایی شد و از عکاسان و فیلمسازان با اهدای لوح و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

دیوار عکس یادگاری مجموعه عکس‌های فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر نیشابور طی ۲۵ سال فعالیت رونمایی شد و از عکاسان و فیلمسازان با اهدای لوح و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *