جستجو

دومین گردهمایی سالانه عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان- دفتر نیشابور با عنوان عکس یادگاری، برگزار شد.

سرپرست انجمن سینمای جوان نیشابوردر این مراسم اظهارکرد: دومین جشنواره عکس یادگاری، بهانه‌ای شد برای همدلی وهمکاری دوستانه و اشتراک و تفاهم در جهت استفاده از فرصت جوانی در بروز استعدادها و خلاقیت‌ها و تمرین اندیشه‌ورزی و مهرورزی.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: این مراسم محصول و نتیجه ی تلاش و کوشش خود جوانان است و ما براین باوریم قوام و دوام تفکرها در هر جامعه به استحکام جوانان آن جامعه بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر قدر جوانان اصیل‌تر باشند آن جامعه از هر نظر بیمه خواهد شد و امروز جوانان به منزله‌ی نیروهای سازنده و بالنده‌ی هر شهر و ثروت و سرمایه‌ی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند.

دبیر کانون عکس انجمن سینمای جوان نیشابور نیز گفت: دریک سال فعالیت کانون عکس نیشابور، برگزاری نشست‌های تخصصی، جشنواره‌ فیلم وعکس «پلیس»، جشنواره فیلم وعکس «رأفت» و «هفته  فیلم وعکس» از برنامه‌های این کانون بوده‌است.

جلیل حصاری عنوان کرد: ما به عنوان تنها شهر استان خراسان رضوی خرسندیم که کارت شناسایی عکاسان را با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن سینمای جوانان نیشابور، صادر کرده‌ایم.

گفتنی است در این مراسم از دیوار عکس یادگاری مجموعه عکس‌های فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر نیشابور طی ۲۵ سال فعالیت رونمایی شد و از عکاسان و فیلمسازان با اهدای لوح و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

دیوار عکس یادگاری مجموعه عکس‌های فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر نیشابور طی ۲۵ سال فعالیت رونمایی شد و از عکاسان و فیلمسازان با اهدای لوح و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *