جستجو

چهارمین دوره آموزش مدیران سالن های سینمابا هدف دانش افزایی و ارتقای سطح آگاهی و تخصصی مدیران سالن های سینما و ارتقای کیفیت خدمات در سالن های سینما و افزایش رضایت تماشاگران سینما به همت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی کشور و همکاری مؤسسه سینما شهر از تاریخ ۲۳ شهریور آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: دراین دوره آموزشی که برای ۳۵ نفر از مدیران سالن های سینما برگزار می شود عناوین آموزشی مختلفی چون مدیریت رفتار سازمانی ، مبانی سازمان و مدیریت، روابط عمومی، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی ، ایمنی و بهداشت محیط زیست HSE ، مدیریت مراکز فرهنگی و هنری، مدیریت منابع انسانی برای مدیران غیر منابع انسانی ، اصول ارزشیابی و درجه بندی مجتمع های سینمایی ، سیاست های فرهنگی و مشی سینمایی کشور و آشنایی با آموزش فنی وسایل و تجهیزات نمایش به شرکت کنندگان در این دوره نمایشی آموزش داده خواهد شد.
رمضانعلی حیدری خلیلی در ادامه افزود : این دوره آموزشی که مجموعاً در ۱۰۰ ساعت و ۲۵ روز آموزشی تنظیم شده است با مشارکت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و مؤسسه سینما شهر برای تأمین نیازهای آموزشی مدیران سالن های سینما توسط دانشگاه علمی کاربردی برگزار می شود و پس از پایان دوره آموزشی و ارزیابی آموزش دیدگان، گواهی نامه پایان دوره به آنان اعطا خواهد شد .
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره آموزشی شاهد افزایش دانش و توانایی مدیران سالن های سینمادر اداره سینماها و ارتقای کیفیت خدمات به تماشاگران سینما باشیم .
این گزارش می افزاید که این دوره آموزشی با طراحی دفتر مطالعات و دانش سینمایی و انجمن صنفی مدیران سالن سینما و مرکز علمی و کاربردی واحد ۴۷ تهران برنامه ریزی و درحال اجرا می باشد .

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *