جستجو

چهارمین دوره آموزش مدیران سالن های سینمابا هدف دانش افزایی و ارتقای سطح آگاهی و تخصصی مدیران سالن های سینما و ارتقای کیفیت خدمات در سالن های سینما و افزایش رضایت تماشاگران سینما به همت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی کشور و همکاری مؤسسه سینما شهر از تاریخ ۲۳ شهریور آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: دراین دوره آموزشی که برای ۳۵ نفر از مدیران سالن های سینما برگزار می شود عناوین آموزشی مختلفی چون مدیریت رفتار سازمانی ، مبانی سازمان و مدیریت، روابط عمومی، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی ، ایمنی و بهداشت محیط زیست HSE ، مدیریت مراکز فرهنگی و هنری، مدیریت منابع انسانی برای مدیران غیر منابع انسانی ، اصول ارزشیابی و درجه بندی مجتمع های سینمایی ، سیاست های فرهنگی و مشی سینمایی کشور و آشنایی با آموزش فنی وسایل و تجهیزات نمایش به شرکت کنندگان در این دوره نمایشی آموزش داده خواهد شد.
رمضانعلی حیدری خلیلی در ادامه افزود : این دوره آموزشی که مجموعاً در ۱۰۰ ساعت و ۲۵ روز آموزشی تنظیم شده است با مشارکت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و مؤسسه سینما شهر برای تأمین نیازهای آموزشی مدیران سالن های سینما توسط دانشگاه علمی کاربردی برگزار می شود و پس از پایان دوره آموزشی و ارزیابی آموزش دیدگان، گواهی نامه پایان دوره به آنان اعطا خواهد شد .
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره آموزشی شاهد افزایش دانش و توانایی مدیران سالن های سینمادر اداره سینماها و ارتقای کیفیت خدمات به تماشاگران سینما باشیم .
این گزارش می افزاید که این دوره آموزشی با طراحی دفتر مطالعات و دانش سینمایی و انجمن صنفی مدیران سالن سینما و مرکز علمی و کاربردی واحد ۴۷ تهران برنامه ریزی و درحال اجرا می باشد .

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *