جستجو

جزییات دوره «مدیریت ام بی ای با گرایش فیلم و سینما» مدرسه ملی سینما که با همکاری مجتمع فنی تهران برگزار می‌شود، اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از  خبرگزاری مهر، مدرسه ملی سینما و مجتمع فنی تهران دوره MBA با گرایش صنعت فیلم و سینما را با همکاری یکدیگر راه اندازی می‌کنند.

این ۲ نهاد پس از عقد تفاهمنامه همکاری که به امضای علی رحیمی فرد قائم مقام مدیرعامل مجتمع فنی تهران و روح‌الله حسینی مدیر مدرسه ملی سینما رسیده است، دوره‌های MBA را به منظور تربیت کارشناسان ارشد صنعت فیلم و سینما و گسترش محتوای علمی و مهارت های مدیریتی و حرفه ای این حوزه طراحی و اجرا می‌کند.

جزییات این دوره به شرح زیر است:

*مرحله اول به مدت ۱۱۳ ساعت

در مرحله نخست اصول بازاریابی به مدت ۲۴ ساعت، اصول و فنون مذاکرات تجاری به مدت ۲۰ ساعت، اصول مدیریت سازمان های صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۱ ساعت، ادراک دیدگاه صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۱ ساعت، روش تحقیق با رویکرد پروژه های صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۶ ساعت و مدیریت رفتار سازمانی به مدت ۱۶ ساعت آموزش داده می‌شود.

هدف از این مرحله آگاهی از بازار صنعت فیلم و سینما است.

*مرحله دوم به مدت ۱۷۹ ساعت

در مرحله دوم مدیریت برند به مدت ۲۴ ساعت، اصول فنون و تبلیغات به مدت ۲۴ ساعت، برنامه ریزی استراتژیک بنگاه صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۴ ساعت، اصول برنامه ریزی جشنواره های ملی و بین المللی به مدت ۲۴ ساعت، مدیریت کنترل پروژه های صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۱ ساعت، مدیریت کانال های توزیع و فروش محصول صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت، مدیریت سرمایه گذاری پروژه های صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۴ ساعت، تنظیم قراردادهای صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۲ ساعت و اصول حقوق ملی و بین المللی در محصولات صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۲ ساعت آموزش داده می‌شود.

هدف از این مرحله کارآفرینی در بازار صنعت فیلم و سینما است.

*مرحله سوم به مدت ۳۶ ساعت

در مرحله سوم جنبش صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت و جامعه شناسی صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت آموزش داده می‌شود.

هدف از مرحله سوم تحلیل بازار در صنعت فیلم و سینما است.

*مرحله چهارم به مدت ۹۰ ساعت

در مرحله چهارم نیز ساختار نقد اثر در صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت، سواد رسانه ای به مدت ۲۴ ساعت، آینده پژوهی صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۴ ساعت و مدیریت کسب و کار الکترونیکی به مدت ۲۴ ساعت آموزش داده می شود.

هدف از این مرحله طرح ریزی استراتژی در بازار صنعت فیلم و سینما است.

در پایان این دوره هنرجویان با دفاع از پایان نامه مدرک MBA با تایید وزارت علوم و فناوری دریافت می‌کنند.

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *