جستجو

جزییات دوره «مدیریت ام بی ای با گرایش فیلم و سینما» مدرسه ملی سینما که با همکاری مجتمع فنی تهران برگزار می‌شود، اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از  خبرگزاری مهر، مدرسه ملی سینما و مجتمع فنی تهران دوره MBA با گرایش صنعت فیلم و سینما را با همکاری یکدیگر راه اندازی می‌کنند.

این ۲ نهاد پس از عقد تفاهمنامه همکاری که به امضای علی رحیمی فرد قائم مقام مدیرعامل مجتمع فنی تهران و روح‌الله حسینی مدیر مدرسه ملی سینما رسیده است، دوره‌های MBA را به منظور تربیت کارشناسان ارشد صنعت فیلم و سینما و گسترش محتوای علمی و مهارت های مدیریتی و حرفه ای این حوزه طراحی و اجرا می‌کند.

جزییات این دوره به شرح زیر است:

*مرحله اول به مدت ۱۱۳ ساعت

در مرحله نخست اصول بازاریابی به مدت ۲۴ ساعت، اصول و فنون مذاکرات تجاری به مدت ۲۰ ساعت، اصول مدیریت سازمان های صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۱ ساعت، ادراک دیدگاه صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۱ ساعت، روش تحقیق با رویکرد پروژه های صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۶ ساعت و مدیریت رفتار سازمانی به مدت ۱۶ ساعت آموزش داده می‌شود.

هدف از این مرحله آگاهی از بازار صنعت فیلم و سینما است.

*مرحله دوم به مدت ۱۷۹ ساعت

در مرحله دوم مدیریت برند به مدت ۲۴ ساعت، اصول فنون و تبلیغات به مدت ۲۴ ساعت، برنامه ریزی استراتژیک بنگاه صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۴ ساعت، اصول برنامه ریزی جشنواره های ملی و بین المللی به مدت ۲۴ ساعت، مدیریت کنترل پروژه های صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۱ ساعت، مدیریت کانال های توزیع و فروش محصول صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت، مدیریت سرمایه گذاری پروژه های صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۴ ساعت، تنظیم قراردادهای صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۲ ساعت و اصول حقوق ملی و بین المللی در محصولات صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۲ ساعت آموزش داده می‌شود.

هدف از این مرحله کارآفرینی در بازار صنعت فیلم و سینما است.

*مرحله سوم به مدت ۳۶ ساعت

در مرحله سوم جنبش صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت و جامعه شناسی صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت آموزش داده می‌شود.

هدف از مرحله سوم تحلیل بازار در صنعت فیلم و سینما است.

*مرحله چهارم به مدت ۹۰ ساعت

در مرحله چهارم نیز ساختار نقد اثر در صنعت فیلم و سینما به مدت ۱۸ ساعت، سواد رسانه ای به مدت ۲۴ ساعت، آینده پژوهی صنعت فیلم و سینما به مدت ۲۴ ساعت و مدیریت کسب و کار الکترونیکی به مدت ۲۴ ساعت آموزش داده می شود.

هدف از این مرحله طرح ریزی استراتژی در بازار صنعت فیلم و سینما است.

در پایان این دوره هنرجویان با دفاع از پایان نامه مدرک MBA با تایید وزارت علوم و فناوری دریافت می‌کنند.

 

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *