جستجو
همزمان با گرامی داشت روز پدر

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رضا ابوذر، مدیر انجمن سینمای جوانان _ دفتر قم، همکاران و اعضای این دفتر به‌همراه سعید نجاتی، مشاور مدیرعامل و مدیر کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان، در آستانه ولادت امیرالمونین علی (ع) و روز گرامی‌داشت مقام پدر، از محمد قمرزاده هنرمند پیشکسوت سینمای ایران که در بستر بیماری‌ است، دیدار و عیادت کردند.

مهدی آذرپندار، مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز هم‌زمان با این دیدار، طی تماس تلفنی با قمرزاده، جویای احوال وی شد و تلاش های او در عرصه سینما و به‌ویژه فیلم کوتاه را پاس‌داشت. همچنین در این دیدار لوح سپاس توسط انجمن سینمای جوانان قم و کانون دانش‌آموختگان انجمن به ایشان تقدیم شد.

محمد قمرزاده متولد 1335 و دانش آموخته انجمن سینمای جوان دزفول در سال  ۱۳۶۴ است. وی با بازی در سریال‌هایی همچون، یوسف پیامبر، محمد رسول‌الله، ملک سلیمان و بیش از یکصد فیلم کوتاه مانند صراحی، آوازهای از یادرفته، سمعک، نفار ، آغاز فصل یاس‌ها ، گوشی همراه، سهوری، پرستار، دلتنگی، مسافر و … کارنامه‌ فعال داشته است.

کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران با مدیریت سعید نجاتی مهر ماه امسال و همزمان با سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و دانش آموختگان انجمن می توانند با ثبت نام در سایت www.iycs.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *