جستجو
همزمان با گرامی داشت روز پدر

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رضا ابوذر، مدیر انجمن سینمای جوانان _ دفتر قم، همکاران و اعضای این دفتر به‌همراه سعید نجاتی، مشاور مدیرعامل و مدیر کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان، در آستانه ولادت امیرالمونین علی (ع) و روز گرامی‌داشت مقام پدر، از محمد قمرزاده هنرمند پیشکسوت سینمای ایران که در بستر بیماری‌ است، دیدار و عیادت کردند.

مهدی آذرپندار، مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز هم‌زمان با این دیدار، طی تماس تلفنی با قمرزاده، جویای احوال وی شد و تلاش های او در عرصه سینما و به‌ویژه فیلم کوتاه را پاس‌داشت. همچنین در این دیدار لوح سپاس توسط انجمن سینمای جوانان قم و کانون دانش‌آموختگان انجمن به ایشان تقدیم شد.

محمد قمرزاده متولد 1335 و دانش آموخته انجمن سینمای جوان دزفول در سال  ۱۳۶۴ است. وی با بازی در سریال‌هایی همچون، یوسف پیامبر، محمد رسول‌الله، ملک سلیمان و بیش از یکصد فیلم کوتاه مانند صراحی، آوازهای از یادرفته، سمعک، نفار ، آغاز فصل یاس‌ها ، گوشی همراه، سهوری، پرستار، دلتنگی، مسافر و … کارنامه‌ فعال داشته است.

کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران با مدیریت سعید نجاتی مهر ماه امسال و همزمان با سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و دانش آموختگان انجمن می توانند با ثبت نام در سایت www.iycs.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *