جستجو

روز شنبه ۵ مرداد ماه  بهنامجو استاندار اردبیل به همراه معاونت امنیتی سیاسی  و مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل از انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بازدید و با فیلمسازان ، اعضا و هنرجویان این دفتر گفت و گو کردند . 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  در این جلسه که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد ، ابتدا میردولت موسوی ؛ مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن ارائه گزارش کلی از عملکرد و فعالیت‌های این دفتر و افتخارات فیلمسازان و عکاسان در سال‌های اخیر، به نیازمندی‌های این انجمن اشاره کرد.

 

در ادامه داسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تقدیر از  بهنامجو و  ندایی  و اشاره به موفقیت‌های  فیلمسازان استان اردبیل  گفت انجمن سینمای جوانان اردبیل به‌ عنوان مدرسه سینمایی در سطح استان فعالیت دارد و بعد از ۳۴ سال فعالیت،  شایسته است به دانشگاه سینمایی تبدیل شود.  

 

ندایی ؛ معاونت امنیتی سیاسی استانداری بر لزوم حمایت از انجمن تاکید کرد و گفت  که  مدیران فرهنگی باید طرح و راهکار ارائه دهند تا ما بدانیم به چه نحو باید حمایت کنیم . وی در ادامه افزود  ما  در رابطه به احداث سینماها و مراکز فرهنگی هیچ مشکلی نداریم و در پارک‌ها و فضاهای سبز که تعریف شده هستند و نیازی هم  به تغییر کاربری ندارند ، می‌توانیم مراکز فرهنگی و هنری احداث کنیم . وی افزود : با توجه به علاقمندی استاندار محترم به مقوله فرهنگ و هنر و تاکید ایشان دراین رابطه بنده در خدمت هنرمندان عزیز هستم و باید ارتباطمان باهم بیشتر باشد تا بتوانیم بیشتر از نقطه نظرات هم استفاده کنیم .

در پایان بهنامجو با اشاره به پیشینه ذهنی خود از انجمن  و توضیحات مدیر انجمن از عملکرد آن گفت : نیاز اکنون جامع ما ورود هنرمند در تمام زمینه‌ها و  خصوصا آسیب های اجتماعی است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *