جستجو

روز شنبه ۵ مرداد ماه  بهنامجو استاندار اردبیل به همراه معاونت امنیتی سیاسی  و مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل از انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بازدید و با فیلمسازان ، اعضا و هنرجویان این دفتر گفت و گو کردند . 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  در این جلسه که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد ، ابتدا میردولت موسوی ؛ مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن ارائه گزارش کلی از عملکرد و فعالیت‌های این دفتر و افتخارات فیلمسازان و عکاسان در سال‌های اخیر، به نیازمندی‌های این انجمن اشاره کرد.

 

در ادامه داسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تقدیر از  بهنامجو و  ندایی  و اشاره به موفقیت‌های  فیلمسازان استان اردبیل  گفت انجمن سینمای جوانان اردبیل به‌ عنوان مدرسه سینمایی در سطح استان فعالیت دارد و بعد از ۳۴ سال فعالیت،  شایسته است به دانشگاه سینمایی تبدیل شود.  

 

ندایی ؛ معاونت امنیتی سیاسی استانداری بر لزوم حمایت از انجمن تاکید کرد و گفت  که  مدیران فرهنگی باید طرح و راهکار ارائه دهند تا ما بدانیم به چه نحو باید حمایت کنیم . وی در ادامه افزود  ما  در رابطه به احداث سینماها و مراکز فرهنگی هیچ مشکلی نداریم و در پارک‌ها و فضاهای سبز که تعریف شده هستند و نیازی هم  به تغییر کاربری ندارند ، می‌توانیم مراکز فرهنگی و هنری احداث کنیم . وی افزود : با توجه به علاقمندی استاندار محترم به مقوله فرهنگ و هنر و تاکید ایشان دراین رابطه بنده در خدمت هنرمندان عزیز هستم و باید ارتباطمان باهم بیشتر باشد تا بتوانیم بیشتر از نقطه نظرات هم استفاده کنیم .

در پایان بهنامجو با اشاره به پیشینه ذهنی خود از انجمن  و توضیحات مدیر انجمن از عملکرد آن گفت : نیاز اکنون جامع ما ورود هنرمند در تمام زمینه‌ها و  خصوصا آسیب های اجتماعی است.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *