جستجو
به همت انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر خمینی‌شهر

نشست تخصصی بومی‌گرایی و ژانر درفیلم کوتاه با حضور دکتراحمد الستی و دکترفرنام مرادی‌نژاد به همت انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر خمینی‌شهر در دانشگاه سپهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر خمینی‌شهر با همکاری دانشگاه سپهر به مناسبت پنجمین دوره همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران نشست تخصصی بومی‌گرایی و ژانر درفیلم کوتاه برگزار می‌کند.

نشست تخصصی بومی‌گرایی و ژانر درفیلم کوتاه با حضور دکتراحمد الستی و دکترفرنام مرادی‌نژاد روز جمعه 29 اردیبهشت 1402 در نوبت اول از ساعت 10 تا 13 و در نوبت دوم از ساعت 14 تا 17 در سالن آمفی  تئاتر دانشگاه سپهر به نشانی اصفهان، کیلومتر 10 آزادراه معلم، خورزوق، خیابان دانشگاه برگزار می شود.

پیش از این نیست دیگر دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران نشست های تخصصی خود را به مناسب پنجمین دوره همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران برگزار کرده اند؛ پنجمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با محوریت «بومی‌گرایی در ژانر» فراخوان خود را برای ارسال آثار توسط پژوهشگران منتشر کرده است و این دوره از در ادامه‌ فعالیت‌های پژوهشی انجمن سینمای جوانان ایران و با هدف تولید محتوای تخصصی برای فیلم‌سازان فعال در حوزه‌ فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

علاقه مندان به مطالعه فراخوان و شرکت در این دوره از همایش می توانند به اینجا مراجعه کنند.

فیلمسازی ژانر و مسئله پیچیده «بو...
از هر چیزی می‌توان عکس گرفت، اما...
تشکر رئیس سازمان سینمایی از دبیر...
یکی بود، یکی نبود؛ فیلم‌کوتاه بو...
تمرینی برای قصه گفتن با زبان سین...
جزییاتی از وقف یک زمین برای «سین...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *