جستجو

نشست صمیمانه مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی با نماینده مردم مشهد و کلات و نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست صمیمانه سیدوحید سیدحسینی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی با حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات و نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی غلامحسین حیدری از پیشکسوتان و اعضای قدیمی انجمن سینمای جوانان مشهد پیرامون همکاری‌های مشترک در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

مدیر انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی در این جلسه عنوان کرد: این انجمن می تواند به پشتوانه اعضا و پیشکسوتان و اساتید برجسته، بعنوان تنها نهاد تخصصی در زمینه تولید و آموزش با تولید فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی و نیز مستند سازی رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح استان خراسان رضوی و همچنین جهت رونق بخشیدن به فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی و سینمایی توسط اعضا و هنرجویان و دانش‌آموختگان فیلم‌سازی و دیگر مشاغل سینمایی در سطح شهر برای تولید محتوای با کیفیت و با هزینه مناسب با تمامی ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی همکاری نماید.

 

سیدحسینی به حضور غلامحسین حیدری از اعضا و پیشکسوتان انجمن سینمای جوانان مشهد اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان و اعضای قدیمی انجمن همیشه یار و یاور ما بوده‌اند و  در این چند سال با توجه به شرایط سخت کرونایی، با حضورشان و گاهی با تماس‌های تلفنی و در فضای مجازی، افتخار دادند و بنده را کمک کردند. این که چنین وزنه‌های ارزشمندی در سطح استان و کشور همواره خود را یک انجمنی می‌دانند، افتخاری‌ست برای من و انجمن سینمای جوان استان و انشالله با کمک و استفاده از تجربیات این پیش‌کسوتان، در راستای اعتلای فرهنگ و هنر در سطح کشور و بین‌الملل بتوانیم با کشف هنرجویان مستعد و پرورش ایده‌های خلاق آ‌ن‌ها و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و جذب منابع مالی از سطح شهرستان و استان با ارگان‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی جهت تولید آثار فاخر همکاری نماییم.

حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر  نیز در این دیدار به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهر مشهد و استان خراسان رضوی در حوزه‌های فیلم و عکس اشاره کرد و بر لزوم تعامل بیشتر و همکاری‌های مشترک میان نهادها تاکید کرد.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *