جستجو

پوستر شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر-آگر، با حضور مسعود جعفری‌جوزانی، امیرشهاب رضویان و جمعی از مدیران استانی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طی مراسمی با حضور مسعود جعفری‌جوزانی، امیرشهاب رضویان، باب‌الله فتحی فرماندار ویژه ملایر و دبیر جشنواره آگر، درویش‌نژاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و رئیس جشنواره آگر و جمعی از مسئولان و هنرمندان شهرستان و استان از پوستر شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر-آگر، در مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد ملایر رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم امید وفایی رئیس دفترملایر و مدیر اجرایی جشنواره ضمن خیرمقدم به حاضرین به تشریح نمادهای موجود در پوستر پرداخت و در ادامه با اشاره به ویژگی‌های ملایر و پتانسیل این شهرستان عنوان کرد که پوستر شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان با توجه به فضای بومی و فرهنگی منطقه و این‌که ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت معرفی شده ، توسط حمید زاهدنژاد  طراحی شده است.

در ادامه مسعود جفری‌جوزانی فیلمساز ملایری ضمن رونمایی از پوستر جشنواره، حرکت انجمن سینمای جوانان را در سینمای ایران در بخش آموزش و تولید تاثیرگذار خواند و عنوان کرد این نگاه تمرکز زدایانه  و برگزاری چنین جشنواره‌هایی در شهرستان‌ها، باعث تقویت و ارتقاء نگاه‌های خلاق دور از پایتخت خواهد شد.

شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای ملایر-آگر از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان همدان، شهرستان ملایر، با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان،یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و فرمانداری ویژه شهر ملایر برگزار می‌شود.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *