جستجو

یوسف سلیمی نمین، سومین نمایشگاه عکس انفرادی خود را با عنوان «کودک بمان»، در فرهنگ‌سرای ارسباران برپا کرده است.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در سومین نمایشگاه عکس «یوسف سلیمی نمین» که با عنوان «کودک بمان» درفرهنگ‌سرای ارسباران در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار دارد، تعداد ۱۵ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر را با موضوع جهان کودکانه و نگاهی مستند به این موضوع، به نمایش گذاشته است.

یوسف سلیمی نمین متولد فروردین‌ماه ۱۳۶۵ در تهران، عضو انجمن عکاسان ایران، فیلم‌ساز، مدرس عکاسی و دانش‌آموخته کارشناس ارشد رشته عکاسی است. وی همچنین در سال 1393 دوره جامع فیلم‌سازی یک‌ساله انجمن سینمای جوانان ایران را گذرانده است.

برپایی این نمایشگاه عکس، دستاورد حمایت فرهنگ‌سرای ارسباران و مشارکت خانه عکس اقلیما است که توسط این عکاس جوان از منتخب نگاه و تجربه‌های عکاسی مستند این عکاس در سفرهای داخلی و خارجی او انتخاب و عرضه شده است. در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس «کودک بمان» یوسف سلیمی نمین به عنوان عکاس آثار آورده است: «کودکان به‌واسطه پاکی و معصومیت، همیشه مورد توجه؛ و سوژه ای جذاب برای هنرمند بوده‌اند، در این مجموعه سعی بر این بوده تا علاوه بر نشان دادن این معصومیت، مخاطبان بتوانند از طریق عکس وارد جهانی کودکانه و پاک شوند از این عکاس پیش‌تر شاهد نمایشگاه هایی در بوستان گفتگو و موزه سینما بوده‌ایم.»

نمایشگاه انفرادی عکس یوسف سلیمی نمین با عنوان «کودک بمان» از روز ششم بهمن‌ماه در نگارخانه فرهنگسرای ارسباران افتتاح شده است. و تا پایان روز ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری شماره دو ارسباران در تهران، خیابان شهید دکتر علی شریعتی، خیابان جلفا، فرهنگ‌سرای ارسباران واقع شده است.

اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *