جستجو
به همت انجمن سینمای جوانان قم؛

نمایشگاه عکس «دآبر» چهارشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت 15 تا 17 با حضور عکاسان، سینماگران و علاقه‌مندان به عکاسی و سینما افتتاح می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکس «دآبر» که شامل ۲۰ قطعه عکس در سایز ۴۰ در ۷۰ و ۱۸ قطعه ۱۶ در ۲۰  از مجموعه عکس‌های صحنه و پشت صحنه فیلم کوتاه «دآبر» است، چهارشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت 15 تا 17 به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم کوتاه «دآبر» به کارگردانی سعید نجاتی، فیلم‌ساز و فارغ التحصیل کارشناسی تدوین و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره تهران است که برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر سی‌وهشتم شده بود.

مهدیه غلامحسینی نیز تهیه کننده، مدرس انجمن سینمای جوانان و دانشگاه، عکاس و فیلمنامه‌نویس سینما است که به عنوان عکاس در این فیلم کوتاه حضور داشت.

رونمایی از چاپ دوم کتاب «رقصیدن با خاک» به نویسندگی سعید نجاتی و با همکاری علیرضا رواده، که شرحی بر سینمای ابوالفضل جلیلی از منظر نئوفرمالیسم است، برنامه جانبی افتتاحیه این نمایشگاه عکس خواهد بود.

نمایشگاه عکس «دآبر» 30 آذر تا ۱۰ دی‌ماه 1401 در انجمن سینمای جوانان قم واقع در بلوار امین، کوچه شماره ۲۱، پلاک ۵ و طبقه دوم برگزار می‌شود.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *