جستجو

نشست مشترک مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز و  مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز و جمعی از اساتید و فیلمسازان این دفتر  صدا و سیمای مرکز البرز  برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این نشست که سه شنبه  ۷ اسفند  در صدا و سینمای استان البرز برگزار شد عابدی مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز  ضمن بیان قدمت و برنامه‌های انجام گرفته و  سیاست و اهداف پیش روی  این انجمن به  آمادگی انجمن سینمای جوانان  برای همکاری با شبکه البرز  در حوزه های ساخت برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری ، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه، اشاره کرد.

در ادامه این نشست اساتید انجمن سینمای جوانان استان البرز  نیز ضمن تاکید بر توانایی فیلمسازان این دفتر جهت برنامه سازی و تولید آثار فاخر بومی خواستار  تعامل بیشتر سازمان و انجمن را در  تولیدات  این شبکه، برگزاری کارگاههای مشترک آموزشی، کمک سازمان  به  پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه‌ها و همایش‌ها دفتر البرز شدند.

  

در ادامه نشست  مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز  نیز ضمن بیان استفاده از ابزار هنر و تصویر بعنوان رسانه برتر و تاثیر گذار خاطر نشان کرد که  این سازمان آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری دوجانبه در حوزه برگزاری کارگاههای آموزشی ، حضور چند نماینده جهت شرکت در شورای طرح و برنامه این شبکه ، برگزاری مشترک جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه ای با موضوع فضای مجازی و هفته فیلم و عکس کرج و همچنین استفاده از پتانسیل‌های فیلمسازان انجمن سینمای جوانان استان البرز جهت تولیدات و برنامه سازی اعلام کرد.

در پایان این نشست  مقرر شد تا جلسات هم اندیشی و مداوم بین صدا و سیمای مرکز البرز و انجمن سینمای جوانان استان بصورت تخصصی جهت عملیاتی کردن برنامه‌ها در سال ۱۳۹۸ بصورت جدی تر دنبال و برگزار شود.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *