جستجو
با حکم مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران؛

 

مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طی حکمی مرتضی کریمی را به‌عنوان معاون اداری‌مالی انجمن منصوب کرد.

 

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طی حکمی مرتضی کریمی را به‌عنوان معاون اداری‌مالی انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد.

مهدی آذرپندار با توجه به تجربه و تعهد مرتضی کریمی در حکم او ماموریت‌هایی از قبیل « توجه به سه اصل قانون‌گرایی، استانداردسازی و عدالت‌محوری در اداره امور؛ تسهیل روند امور اداری در ستاد و دفاتر استان‌ها و چابک‌سازی ساختارها در جهت حمایت از تولید فیلم؛ مدیریت هزینه‌های جاری و پرهیز از اسراف به‌خصوص در امور ستادی؛ تقویت استقلال دفاتر؛ توجه به امور رفاهی کارمندان انجمن به‌خصوص در استان‌ها؛ تغییر ساختارهای سنتی مالی و اداری در انجمن از طریق بهره گرفتن از روش‌های نو و امروزی برآمده از تقویت زیر‌ساخت‌های حوزه‌ فناوری اطلاعات؛ ایجاد فرآیند منظم گزارش‌دهی و سازماندهی به امور طرح و برنامه‌ای؛ ایجاد ظرفیت‌های جدید حمایتی از فیلم‌سازان از طریق ارتباط‌گیری مستمر با ارگان‌ها، نهادها و وزارت‌خانه‌ها و به‌ویژه با نمایندگان مجلس؛ افزایش بهره‌وری سازمانی؛ ساماندهی املاک و ابنیه‌ انجمن در تهران و شهرستان‌ها و مولدسازی آن‌ها» را تبیین کرده است.

آذرپندار در این حکم از زحمات خالصانه علی جعفری در دوران تصدی این مسؤولیت در انجمن سینمای جوانان ایران، تشکر کرده و برای او در سنگر جدید مسؤولیت آرزوی توفیق کرده است. علی جعفری معاون اداری مالی پیشین انجمن به سمت مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی و سمعی و بصری منصوب شده است.

گفتنی است مرتضی کریمی متولد 1354 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به مشاور رئیس و معاون پشتیبانی و توسعه و منابع ستاد کانون‌های مساجد کشور، مدیریت در ستاد اقامه نماز کشور، عضویت در هیأت مدیره مؤسسه شبستان نور، عضویت در هیأت مدیره مؤسسه شبستان دانش و معاونت اجرایی در خبرگزاری شبستان، اشاره کرد.

 

از هر چیزی می‌توان عکس گرفت، اما...
تشکر رئیس سازمان سینمایی از دبیر...
یکی بود، یکی نبود؛ فیلم‌کوتاه بو...
تمرینی برای قصه گفتن با زبان سین...
جزییاتی از وقف یک زمین برای «سین...
تفسیر عکس با ایده‌های فروید و یو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *