جستجو

 

مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و همراهان از دفتر انجمن در ساری بازدید کردند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر انجمن در ساری، روز یکشنبه میزبان مهدی آذرپندار مدیرعامل، علی جعفری معاون اداری مالی و طیبه فلکیان معاون امور استان‌ها و امور جشنواره‌های انجمن بوده است.

در این دیدار، جلسه‌ای با یوسفی از اعضای شورای شهر ساری و احمدی عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرستان ساری برگزار شد که ضمن بازدید از دفتر به بحث درباره مسائل فرهنگی و مکان برای اسکان دفتر پرداخته شد.
در ادامه، جلسه با حضور زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران ادامه یافت و پیرامون تجهیز دفاتر ساری و چالوس و همکاری‌های اداره کل ارشاد و ستاد مرکزی انجمن مذاکراتی انجام پذیرفت و قرار بر این شد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن حمایت از فعالیت‌های سینمایی و هنری، کمک به خرید دوربین جهت تولید فیلم فرمایند.
همچنین در این دیدار جلسه شورای پیچینگ سال 1401 مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و به موضوعات، چالش‌ها و رویکردهای جدید پرداخته شد

در انتها، آذرپندار با سینماگران و عکاسان دفتر ساری به‌گفت‌وگو نشست و فیلم‌سازان با اشاره به دغدغه‌های خود، درخواست‌هایشان را از مدیریت جدید بیان داشتند. مدیرعامل  به سیاست‌های جدید تولید اشاره کرده و تعهد خود نسبت به تجهیز دفتر ساری را ابراز کرد.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *