جستجو

 

انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت هفته کار و کارگر دو مستند کوتاه را در پلتفرم‌های ودیو، هاشور و تیوال به تماشا می‌گذارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به مناسبت گرامی‌داشت هفته کار و کارگر دو مستند کوتاه «قدرت و کشور» ساخته احسان مهدی‌زاده و «دشت آدمخوار» به کارگردانی مصطفی شبان در شبکه‌های نمایش خانگی ودیو، هاشور و تیوال به نمایش درمی‌آیند.

مستند کوتاه «قدرت و کشور»  تولید سال 1400 انجمن سینمایی جوانان ایران بیرجند است و در زمان 29 دقیقه داستان زوج مسنی را روایت می‌کند که سال­های سال داخل کویر زندگی و از برداشت نمک و سپند درآمد کسب می‌کنند.

فیلمنامه‌نویسی، تحقیق، فیلم‌برداری، تدوین و صداگذاری این اثر را احسان مهدی‌زاده برعهده داشته و محمد ثقفی کار صدابرداری آن را انجام داده است.

 

داستان «دشت آدمخوار»، در سال 1367  می‌گذرد و در آن جوانی حدودا 30 ساله به نام محمود بارانی، تصمیم می‌گیرد  با دشتی که محلی‌ها معتقدند آدمخوار است، دوئل کند . اما محلی‌ها او را مسخره می‌کنند و می‌گویند که او یک دیوانه است . 30 سال بعد، اهالی دشت آدمخوار، شاهد عجیب‌ترین اتفاق در دشت آدمخوار هستند، اتفاقی که باورش برایشان سخت است!

این مستند کوتاه در انجمن سینمای جوانان کاشان  تهیه شده و عوامل تولید آن عبارتند از:

مدیرپروژه: مجید مهرجو، با حضور: مهندس محمود بارانی، تصویربرداران: حمید کاظمی، مظفر حسینخانی هزاوه، تصویربردار هوایی: حمید جوادی‌پویا، صدابرداران: سیدرضا حسینی و داریوش خسروی، صدابردار استودیو: سلیمان عباسی‌نیا، تدوین: مصطفی شبان،گوینده متن: جواد فراهانی

 

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *