جستجو
ولی‌اله صاحبکاری عنوان کرد:

عضو شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» با اشاره به اضافه شدن بخش عکس به این جشنواره، توضیح داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ولی‌اله صاحبکاری عضو شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» درباره این جشنواره هنری عنوان کرد: جشنواره «تدبیر زندگی» تنها جشنواره‌ ملی فیلم کوتاه و عکسی است که کاملا تخصصی به موضوع ازدواج و خانواده می‌پردازد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی سال‌های اخیر موضوع جمعیت و خانواده از محورهای مورد تأکید رهبر انقلاب است و زبان هنر بهترین ابزار در انتقال مفاهیم اجتماعی است، تصریح کرد: این جشنواره در سال‌های گذشته توانست با تولید آثار هنری به اهمیت ازدواج و خانواده بپردازد و در راستای فرهنگسازی آن با استفاده از زبان هنر اقداماتی را انجام دهد.
عضو شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» ضمن اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان البرز تشکیل شد، گفت: استان البرز از ظرفیت‌ های بالای هنری برخوردار است که متاسفانه به علت بی‌مهری برخی مسئولان، اغلب هنرمندان شهر کرج هنر خود را برای عرضه به تهران می‌برند.
صاحبکاری استقبال از سومین دوره جشنواره ملی «تدبیر زندگی» را در مقایسه با دو دوره قبل، قابل‌توجه عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه آثار دریافتی این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل از کیفیت و کمیت بیشتری برخوردار است.
وی با تاکید براینکه با توجه به درخواست‌ عکاسان، محور عکس نیز به سومین دوره جشنواره «تدبیر زندگی» اضافه شد، توضیح داد: استقبال عکاسان به‌ویژه هنرمندان جوان به حوزه خانواده نشان از دغدغه‌مندی آنان دارد که امیدواریم شاهد گسترش آن در دوره‌های بعدی جشنواره باشیم.

عضو شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» در پایان بیان کرد: اختتامیه جشنواره «تدبیر زندگی» در پاییز 1401 به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود که زمان و مکان دقیق به‌زودی اعلام خواهد شد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *