جستجو

فیلم کوتاه «رویای هفت اقلیم» به کارگردانی علیرضا ربیع‌مقدم و تهیه‌کنندگی حسین کاکاوند ، اولین فسلم کوتاه هوش مصنوعی ایران است که آماده نمایش و پخش جهانی شد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، در این فیلم تکنیک هوش مصنوعی در سراسر مراحل ساخت و موسیقی به کار گرفته شده است.طی چند سال اخیر تکنولوژی هوش مصنوعی به شکل خیره‌کننده‌ای پیشرفت کرده است. به‌طوری‌که پلاگین‌ها و ابزارهایی در نرم‌افزارهای گرافیکی، تدوین، جلوه‌های ویژه و… به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز شده‌اند. استقبال از موضوع هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف هنری و صنعتی در ماه‌های اخیر به‌شدت افزایش یافته و علاقه‌مندان، در حال ساخت عکس با کمک هوش مصنوعی شده‌اند.«رویای هفت اقلیم» روایتی مستندگونه از بناهای تاریخی عجایب هفت‌گانه جدید جهان است که از زبان خالق آن، یعنی هوش مصنوعی، بیان می‌شود.

علیرضا ربیع‌مقدم با تجربه سردبیری و کارگردانی اولین برنامه واقعیت مجازی ایران به نام «آستیگمات» این فیلم را ساخته است. ربیع‌مقدم، ساخت پنج فیلم کوتاه و چند موزیک ویدئوی مطرح بین‌المللی را نیز در کارنامه دارد.
عوامل فیلم کوتاه هوش مصنوعی «رویای هفت اقلیم» عبارت‌اند از:کارگردان: علیرضا ربیع‌مقدم، تهیه‌کننده: حسین کاکاوند، نویسنده‌: آنا ربیع‌مقدم، فیلم‌بردار، تدوین و طراح هوش مصنوعی: علیرضا ربیع‌مقدم، مدیر تولید: حمیدرضا صالحی، طراح دکور: پوران نوشیر، امور فنی: استودیو آلزایمر، دستیار کارگردان: علی بقایی ، تهیه شده در کاکو فیلم و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

یادداشت جواد میرهاشمی در باب جای...
دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ا...
داستان، سینمای کوتاه و یک بازخوا...
مهرزاد دانش مهمان دهمین «پاتوق ف...
آنچه به‌ندرت به فیلمسازان آموزش ...
با «کتاب» دلم برای فیلمسازی قرص ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *