جستجو

فیلم کوتاه «بدتر از باور یک رویا» در اولین جلسه پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان اردبیل رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، یکشنبه ۱۷ مرداد در اولین جلسه پاتوق فیلم کوتاه دفتر اردبیل  پس از نمایش فیلم‌های کوتاه «قمارباز»به کارگردانی کریم لک‌زاده و «تنازع» ساخته مسعود حاتمی، از فیلم کوتاه « بدتر از باور یک رویا» به کارگردانی بهنام اسداللهی به عنوان جدیدترین تولید دفتر اردبیل  رونمایی شد.

 

در این مراسم که با استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان در سینما تک اردبیل برگزار شد، کریم عظیمی فیلم‌ساز و مدرس فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان اردبیل به عنوان کارشناس  حضور داشت.

در ابتدای این جلسه میردولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل ضمن خیر مقدم به حضار،  بر لزوم دیدن فیلم خوب توسط هنرجویان برای رسیدن به تولیدات بهتر تاکید کرد . وی همچنین یاد آور شد که نقد و بررسی آثار توسط هنرجویان می‌تواند تمرینی برای صحبت در میان جمع و دفاع از آثار خود و تقویت اعتماد به نفس هنرجویان و هنرمندان باشد . موسوی از تمام اعضای حاضر خواست تا در بحث ها مشارکت داشته باشند تا فیلم‌ساز بتواند به نقاط ضعف و قوت اثر خود پی ببرد و درجهت بهبود آن‌ها بکوشد.

در ادامه برنامه کریم عظیمی ضمن قدردانی از تلاش‌های بهنام اسداللهی بخاطر ساختن فیلمی که جزو اولین تجریباتش محسوب می شود، اکران آن در کنار آثاری چون «تنازع» و «قمارباز» را یک امتیاز برشمرد و افزود که وقتی می‌بینم فیلم‌سازان جوان استان با حداقل هزینه و امکانات آثاری را تولید می‌کنند که در کنار آثار جهانی اکران می‌شود و قابلیت مقایسه شدن با آن‌ها را دارد، بر خود می‌بالم.

 

عوامل تولید فیلم کوتاه «بدتر از باور یک رویا» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بهنام اسداللهی، تصویربردار و تدوین‌گر: آرمین دانشور، صدا بردار : علی حق‌بده، صداگذار: بهنام اسداللهی، بازیگران: ندا امامی، فرزاد پار، مدیر تولید : علیرضا اسمعیلی، دستیار کارگردان: زهرا پسندی، منشی صحنه:مریم اسداللهی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان اردبیل

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *