جستجو

 

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با حضور در دفتر همدان با هنرمندان و کارکنان دفاتر انجمن در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی و «مهدی آذرپندار» مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به اتفاق «مسعود ویژه» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت از دفتر همدان بازدید و با مدیران و همکاران دفاتر چهارگانه انجمن در استان همدان و همچنین هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس دیدار  کردند .

در این بازدید مسائل و مشکلات دفتر در حوزه تولید، آموزش و تجهیزات مورد بررسی قرار گرفت و فیلم‌سازان جوان استان طی نشستی صمیمانه به طرح مباحث مربوط به فیلم‌سازی و تولید فیلم کوتاه پرداختند.

در سفر به همدان،  «یزدان عشیری» مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی، «محمد حمیدی‌مقدم» مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «هاشم میرزاخانی» مدیر عامل موسسه سینما شهر، «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و «اصغر فارسی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی، خزاعی را همراهی می‌کردند.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *