جستجو

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی  کشور و مدیر عملکرد سازمان سینمایی با حضور در استان خوزستان با هنرمندان و اهالی این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این دیدار که با حضور سیدحسین سیدی مدیر عملکرد سازمان سینمایی کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون هنری سینمایی اداره کل ارشاد استان و حمید آل‌حمودی مدیر انجمن سینمای جوانان استان خوزستان وجمعی از هنرمندان سینمایی استان خوزستان در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان استان خوزستان اظهار کرد: توسعه سینمای کشور در گرو توسعه سینمای استان‌هاست که امیدوارم با هم‌اندیشی با هنرمندان در این جلسات بتوانیم مشکلات حوزه سینما را در استان مرتفع کنیم.

وی افزود: تمام حمایت‌های ما در استان‌های کشور مطابق تفاهم‌نامه استانی که برنامه سال سینمایی در استان است ترسیم و معین می‌شود.

حیدری خلیلی اظهار کرد: در سال آینده بندهایی از تفاهم‌نامه وزیر با استاندار در حوزه سینما دنبال خواهد شد که از جمله این بندها برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر استان خوزستان، جشنواره فیلم کودک و نوجوان، جشنواره بین‌المللی فیلم سینما حقیقت و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در خوزستان، بیان کرد: جشنواره فیلم فجر امسال در دو نقطه از استان خوزستان و در دو شهر اهواز و آبادان با نمایش آثار برگزیده، به اجرا در خواهد آمد که امیدواریم این مسیر تداوم پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی، همچنین پس از پایان این نشست به انجمن سینمای جوانان اهواز رفت و ضمن دیدار از کل ساختمان با اشاره به اینکه انجمن‌های سینما جوان بازوی اجرایی سازمان سینمایی در حوزه تولید فیلم کوتاه و حمایت از فیلم‌سازان جوان هستند، گفت: با ایجاد پاتوق‌های فیلم کوتاه به دنبال پاسخ به نیاز جامعه مخاطب کشور هستیم.

حیدری خلیلی افزود: ساختار حمایتی برای انجمن‌های سینما جوان تعریف شده و تولیداتی که بتواند مسایل اولویت‌دار فرهنگی استان‌ها را هدف قرار دهد، از امتیازات حمایتی برخوردار خواهند شد.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *