جستجو

فیلم‌ کوتاه «سکوت آوا» و فیلم انیمیشن «کویر» به‌نویسندگی و کارگردانی سیدغلامرضا نعمت‌پور به ترتیب در  جشنواره فیلم مسلمانان استرالیا و جشنواره لاگوس نیجریه رقابت می‌کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «سکوت آوا» به‌نویسندگی و کارگردانی سیدغلامرضا نعمت‌پور به سومین جشنواره فیلم مسلمانان استرالیا و فیلم انیمیشن «کویر» اثر همین کارگردان به پنجمین جشنواره لاگوس نیجریه راه یافتند.
جشنواره فیلم مسلمانان استرالیا هر ساله با هدف ترویج مشارکت، مدارا، دوستی و معرفی فرهنگ و داستان‌های جامعه مسلمانان به مخاطبان بیشتر برگزار می‌شود و سومین دوره‌اش دربرگیرنده فیلم‌های ساخته شده توسط مسلمانان یا روایت داستان درباره مسلمانان در هر نقطه از جهان، توسط هر فرد مسلمان یا غیر مسلمان  است که در بخش فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های متحرک، داستانی یا مستند، با آثار محلی و بین‌المللی، در ملبورن، پرت و به طور بالقوه در سیدنی و بریزبن برگزار خواهد شد.
جشنواره لاگوس یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های انیمیشن در قاره آفریقا است که در لاگوس نیجریه برگزار می‌شود. این جشنواره به ترویج انیمیشن در آفریقا اختصاص داده شده است.
سومین دوره جشنواره فیلم مسلمانان بین 4 تا 26 سپتامبر 2021 و  پنجمین جشنواره لاگوس 28 تا 30 اکتبر 2021 برگزار می‌شوند.
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *