جستجو
امیررضا مافی در پاتوق فیلم کوتاه نقد و بررسی می‌کند؛

 

فیلم‌های کوتاه «بیداری»، «لیلا»، «مصائب خرده‌کاراکترهای جامانده» و «تابوت» در چهاردهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 

به‌گزارش روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهاردهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 7 شهریورماه، با نمایش 4 فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

در چهاردهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «بیداری» به‌کارگردانی امیر صرافها، «لیلا» به‌نویسندگی و کارگردانی مجتبا اسپنانی، «مصائب خرده‌کاراکترهای جامانده» به‌نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری و «تابوت» به‌کارگردانی اکبر زارع به نمایش درخواهند آمد.

 

در این رویداد امیررضا مافی، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه چهاردهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.

 

فیلم کوتاه «بیداری» به‌کارگردانی امیر صرافها و نویسندگی بهار کاتوزی، در ژانر «ملودرام»، به‌تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان ساخته شده است.

مجتبا اسپنانی «لیلا» را در ژانر «دفاع مقدس» نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز مشترکا با انجمن سینمای جوانان ایران بر عهده داشته است.

«مصائب خرده‌کاراکترهای جامانده» به‌نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری، اثری در ژانر «فانتزی»، به‌تهیه‌کنندگی مشترک رضا دوستی و نیما مظاهری تولید شده است.

نویسندگی و کارگردانی «تابوت» را نیز اکبر زارع در ژانر «کمدی» برعهده داشته و این اثر به‌تهیه‌کنندگی مشترک اکبر زارع و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده است.

 

چهاردهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 7 شهریورماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 6 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *