جستجو

نهمین هفته فیلم و عکس اهواز از تاریخ 15 تا 19 اسفند 1402 با حضور فیلمسازان، هنرمندان و علاقه مندان به حوزه فیلم و کوتاه و عکس در محل سینما بهمن اهواز و گالری ریم برگزار شد.

34 هنرمند عکاس با 43 فریم عکس در نمایشگاه گروهی عکس که با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان خوزستان و جمعی از هنرمندان در تاریخ 15 اسفند 1402 افتتاح شد، حضور داشتند.

اکران 39 فیلم کوتاه به مدت سه روز از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید. که شامل بخش مروری بر تولیدات گذشته از دهه 60 تا نود، بخش تولیدات 2 سال اخیر اهواز و منتخب جشنواره تهران بوده است.

اردو عکاسی با موضوع عکاسی شهری ، ثبت برای آینده با حضور استاد علی محمدی از عکاسان پیشکسوت و پرافتخار انجمن سینمای جوانان اهواز در 16 اسفند 1402 برگزار و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

نشست تخصصی گفتگوی عکاسی با موضوع فرآیند نقد و بررسی عکس با حضور استاد حسین جلودار، استاد امیر عبیداوی و استد مجید رمضان پور اصفهانی که در تاریخ 17 اسفند 1402 در محل گالری ریم و نمایشگاه گروهی عکس تشکیل شد، از دیگر برنامه های نهمین هفته فیلم و عکس اهواز بود.

در پایان اکران فیلم ها در 17 اسفند کلیه فیلم های نمایش داده شده با حضور کارگردانان توسط دکتر فرهاد پروین و امین عنایتی از پیشکسوتان انجمن اهواز مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

نهمین هفته فیلم و عکس اهواز با ورک شاپ تخصصی من در دنیای کسب و کار با رویکرد هنر و صنعت با حضور حمید شایسته زاده و نوشین پارسی در 18 اسفند 1402 در محل انجمن سینمای جوانان اهواز با حضور جمعی از علاقه مندان و هنرمندان تشکیل شد، ادامه پیدا کرد.

اختتامیه نهمین هفته فیلم و عکس اهواز در 19 اسفند 1402 با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از هنرمندان در محل خانه هنرمندان برگزار شد.

قابل ذکر است در مراسم اختتامیه نکوداشت استاد سید حمید موسوی از پیشکسوتان انجمن  سینمای جوانان ایران دفتر اهواز به پاس سال ها تلاش و فعالیت  در حوزه فیلم و عکس برگزار شد.

 

اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *