جستجو

آثار نوید محمدی و صادق وثوقی‌نظر عکاسان کرمانشاهی، در نمایشگاه و کتاب «۲۲۸» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هم‌زمان با رونمایی کتاب «۲۲۸» نمایشگاهی از آثار ۲۲۸ عکاس از جمعه یکم تیرماه در گالری راه ابریشم-پارک لاله تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه  منتخبی از بهترین آثار عکاسان ایرانی که طی دو سال گذشته ثبت شده‌اند، به روی دیوار می‌رود.

انتخاب آثار این نمایشگاه برعهده سیوا شهباز(سر دبیر فصل‌نامه عکاسی)  و الناز امینی بوده و به گفته‌ی برگزارکنندگان، تلاش شده است تا آثار برگزیده دربرگیرنده نگاه فردی طیف وسیعی از عکاسان ایرانی باشد و  شِمایی کلی از عکاسی امروز و عرصه مجازی انتشار آن‌ها در فضای اینستاگرام را عرضه کند؛ پراکندگی جغرافیایی هنرمندان حاضر در این رویداد، نمایی کلی از فرهنگ ایران را نشان می‌دهد.

برپایه این گزارش، نوید محمدی و صادق وثوقی‌نظر عکاسان کرمانشاهی هستند که در این مجموعه حضور دارند.

نوید محمدی عکاسی را از سال ۹۴ در انجمن سینمای جوانان کرمانشاه آغاز کرده و تاکنون در چندین جشنواره داخلی و بین‌المللی وهفت نمایشگاه گروهی شرکت داشته و برنده جایزه اول دوربین. نت نیز بوده است.

صادق وثوقی‌نظر نیز عکاسی را از سال ۹۵ در انجمن سینمای جوانان کرمانشاه آغاز نموده است. او برنده جایزه استعداد برتر جشنواره منطقه‌ای شبدیز است و در چندین جشنواره داخلی و بین‌المللی و  ۴ نمایشگاه گروهی حضور داشته است. 

نمایشگاه عکس «۲۲۸» عصر روزجمعه ۱ تیرماه در گالری راه ابریشم  واقع درتهران، بلوار کشاورز، بین خیابان وصال و قدس، شماره ۲۱۰، ساختمان تکنوآجرگشایش می‌یابد و تا ۲۴ تیرماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این گالری دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *