جستجو
در جریان اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه
جوایز فیلم‌نامه‌های اقتباسی بخش ویژه کتاب و سینما «چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در اختتامیه دوره بیست‌ویکم «جشنواره کتاب و رسانه» اهدا شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آیین اختتامیه دوره بیست‌ویکم «جشنواره کتاب و رسانه» که فراخوان آن در آبان‌ماه سال جاری و هم‌زمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منتشر شده بود، روز یکشنبه هشتم بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
در این آیین که از برگزیدگان محورهای نوزده‌گانه جشنواره تجلیل می‌شود، مدیران و مسئولان حوزه فرهنگ و رسانه، برگزیدگان ادوار جشنواره، مدیران و اصحاب رسانه‌ و همچنین خبرنگاران حوزه کتاب حضور خواهند داشت و ضمن تجلیل از برگزیدگان بخش مسابقه آثار، سه جایزه ویژه نیز اهدا خواهد شد.
در این مراسم جوایز فیلم‌نامه‌های اقتباسی بخش ویژه کتاب و سینما «چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» که از ابتدا قرار بود در این مراسم اهدا شود، اعلام می شود. این بخش با حضور 33 متقاضی بزگزار شد که در نهایت با پذیرش 24 اثر، هفت فیلم‌نامۀ اقتباسی نامزد جایزه ویژه شده‌اند.  نامزدهای این بخش را به شرح زیر و به ترتیب حروف الفبا، اعلام کردند:
«تمام زمستان مرا گرم کن»، نرگس غزی‌اصل
«دندان اسب»، کیوان شمشیربیگی
«سیاه»، مرضیه کمال‌وندی و مصطفی داوطلب
«شاید مکانی دیگر»، علی‌رضا سهولی
«کاغذ خون خاکستر»، عادل نریمانی
«نگهبانی»، رویا طلوعی
«وفادار»، حسن نقاش
دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه از تمامی علاقمندان کتاب و فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه نشر دعوت می‌کند تا روز یکشنبه (هشتم بهمن‌ ۱۴۰۲) ساعت ۱۴ در آیین اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره کتاب و رسانه در تهران، خیابان سمیه، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سالن «مهر و ماه» شرکت کنند.
 این مراسم به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv  نیز پخش می‌شود.
یکی بود، یکی نبود؛ فیلم‌کوتاه بو...
تمرینی برای قصه گفتن با زبان سین...
جزییاتی از وقف یک زمین برای «سین...
تفسیر عکس با ایده‌های فروید و یو...
پاسخ مترجم «ساخت فیلم‌کوتاه با ب...
کدام کتاب‌های «انجمن» در نیمه او...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *