جستجو
آغاز پخش برنامه «سین» از شنبه ۲۰ خرداد؛

برنامه رادیویی «سین»، اولین و تنها برنامه اختصاصی فیلم کوتاه از شنبه 20 خرداد 1402، در شبکه رادیویی نمایش با اجرای میثم کریمی آغاز به کار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از مشاور رسانه‌ای برنامه «سین»، برنامه رادیویی «سین» با هدف مرور و بررسی موضوعات و‌ مسائل مرتبط با سینمای کوتاه، شنبه شب‌ها روانه آنتن رادیو نمایش می‌شود.

این برنامه با هدف بررسی وضعیت سینمای کوتاه و مرور تازه‌ترین اخبار آن از شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ پخش خود را از شبکه رادیویی نمایش آغاز می‌کند.

«سین» با اجرا و سردبیری میثم کریمی و تهیه‌کنندگی رکسانا قهقرایی قرار است شنبه شب‌ها، ساعت ۲۰ تا ۲۱ به صورت زنده از رادیو نمایش میزبان جمعی از سینماگران حوزه فیلم کوتاه، مسئولان سینمایی و اهالی رسانه باشد.

این برنامه که دارای آیتم‌ها و بخش‌های متنوعی از جمله «واقع‌نما»، «پشت صحنه»، «پلان»، «نمایه» و… است، در نخستین قسمت خود میزبان علی خسروی نویسنده و فیلمساز، سیدهادی آقاجانی معاون تولید و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران و محمد کفیلی خبرنگار سینما خواهد بود.

همچنین بهنام تاجیک به عنوان دستیار تهیه، سمانه مقرری به عنوان طراح و صبا اقرلو به عنوان عکاس این برنامه رادیویی را همراهی می‌کنند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *