جستجو

فیلم سینمایی «به‌خاطر هانیه» ساخته کیومرث پوراحمد در قالب پنجاه وهفتمین پاتوق فیلم انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در سینما «داریوش» این شهر اکران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم سینمایی «به‌خاطر هانیه» ساخته کیومرث پوراحمد در قالب پنجاه وهفتمین  پاتوق فیلم انجمن سینمای جوانان استان بوشهر  با حضور جمعی از علاقه‌مندان و هنرمندان، در سینما «داریوش» این شهر به نمایش در آمد.

گفتنی است مهمان‌های ویژه این اکران علی قربانی و عباس عالی‌زاده بازیگران اصلی فیلم بودند و کیومرث پواحمد به‌همین مناسبت ویدئویی اختصاصی برای جلسه پاتوق ارسال کرد که با استقبال رو به رو شد.

کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم در بخشی از این پیام گفت: وقتی خواستیم با اصغر عبدالهی فیلمنامه را بنویسیم قرار گذاشتیم که از تهران جدا شویم و در گرمای بوشهر دو نفری مشغول نگارش شویم، اتفاقا متن نیز از تیرماه در گرما گرم تابستان تولید شد. وی با ابراز خشنودی از نتیجه کار بازیگرانش نحوه انتخاب عباس عالی‌زاد در نقش بشیرو و علی قربانی سخن گفت و افزود اگر من ده فیلم خوب داشنه باشم، «به‌خاطر هانیه» جزو این ده فیلم است و افتخار می‌کنم در بوشهر قصه اتفاق افتاده است.

علی قربانی نویسنده، بازیگر با سابقه سینما و تئاتر و بازیگر نقش ناخدا علو نیز در پایان اکران با گرامی‌داشت یاد مرحوم ضیا امیری گفت: بی‌شک در بوشهر فیلم‌های درخشان و با موضوعات متنوعی تولید شده که نیازمند اکران مجدد است؛ همچنین افزود:  یادآوری از رویدادهای فرهنگی در گذشته و معرفی آن به نسل جوان می‌تواند روش خوبی برای جریان‌سازی در جامعه باشد.

در ادامه عباس عالی‌زاد بازیگر نقش بشیرو، با تشکر از اکران فیلم طی سخنانی از کیومرث پوراحمد تشکر کرد و خاطراتی از نحوه انتخابش و بازی در فیلم گفت. وی یادی نیز از زنده یاد حجت‌الاسلام بحرانی رییس تبلیغات اسلامی وقت به‌میان آورد و افزود در انتخاب من به‌عنوان بازیگر نقش بشیرو موثر بود.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *