جستجو

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» با دعوت از 20 فیلم‌ساز از 16 شهر کشور به‌مدت ۷ روز از تاریخ 9 آبان در شهر همدان آغاز شده است.

این اردوی تخصصی فیلم‌سازی فیلم کوتاه، با محوریت چهار ژانر «کمدی» با هدایت امیرشهاب رضویان، «پلیسی و معمایی» با هدایت عطا مجابی، «فانتزی» با هدایت مسعود مددی و «وحشت» با هدایت بهمن ارک در حال برگزاری است، در همین راستا اساتید این دوره دیدگاه ها و نظرات خود در را در رابطه با اردوهای فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در برداشت هایی کوتاه عنوان کرده اند که در ادامه می خوانید:

امیرشهاب رضویان:اردوهای ‌فیلم‌سازی نشان دهنده پویایی و ارزش بالای انجمن سینمای جوانان ایران است

امیرشهاب رضویان، استاد گروه ژانر «کمدی» ششمین اردوی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در همدان گفت: بیش از چهار دهه فعالیت مستمر انجمن سینمای جوانان ایران، فعالیت هایی هم چون اردوی فیلم‌سازی نشان از پویایی و ارزش بالای این انجمن در کشور است.
وی تصریح کرد: مهم ترین نکته این رویداد در کنار یکدیگر بودن و آموختن است؛ سینما جای ادا و اصول نیست و باید تا زمان حصول نتیجه، کار و فعالیت داشت و سختی‌ها را با علاقه به جان خرید. برحسب تجربه می‌گویم که اردوهای فیلم‌سازی بسیار آموزنده و فرصتی مغتنم برای آموختن هنرجویان و اساتید است.

️مسعود مددی:اردوهای ‌فیلم‌سازی تجربه‌ای متفاوت برای یادگیری

مسعود مددی، استاد گروه ژانر «فانتزی» ششمین اردوی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در همدان گفت: در این تجربه جذاب، همه ما به دنبال یادگیری هستیم. اردوهای فیلم‌سازی دو بخش دارد، بخشی از این اردو به شناخت یکدیگر و بخش دیگر مفهوم کردن کار گروهی است که چرا دور هم جمع شده‌ایم.

عطا مجابی:اردوهای ‌فیلم‌سازی فرصت لذت بردن از فرآیند خلق فیلم کوتاه است

عطا مجابی استاد گروه ژانر «پلیسی و معمایی» ششمین اردوی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در همدان گفت: این اردو برای فیلمسازان جوان فرصت لذت بردن از فرآیند خلق و ساختن چیزی که وجود نداشته است، فرصتی استثنایی که اساتید برای فیلمسازان ایجاده کرده اند.

️بهمن ارک:به تداوم درخشش انجمن سینمای جوانان ایران امیدوار هستیم

بهمن ارک، استاد گروه ژانر «وحشت» ششمین اردوی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در همدان گفت: فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران طی سال های اخیر درخشان بوده است و امیدواریم نسلی که آموزش را رقم زده و بنیان گذار انجمن فعلی بوده اند، پس از بازنشستگی افراد مناسبی را جایگزین خود داشته باشد.

نخستین رویداد ملی عکس لاهیجان با...
یادداشت جواد میرهاشمی در باب جای...
دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ا...
داستان، سینمای کوتاه و یک بازخوا...
مهرزاد دانش مهمان دهمین «پاتوق ف...
آنچه به‌ندرت به فیلمسازان آموزش ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *