جستجو

 

مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه ملی سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

به‌گزارش ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیاوش زرین‌آبادی، مونا شاهی و ساره شفیعی‌پور به عنوان مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه ملی، جشنواره سی‌و‌هشتم را همراهی می‌کنند.

*ساره شفیعی‌پور

ساره شفیعی‌پور متولد سال 1360 در کرمان و دانش‌آموخته رشته انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس است و برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شده است.

*سیاوش زرین‌آبادی

سیاوش زرین‌آبادی متولد سال 1341 در آبادان و دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی است. او از اعضای هیات انتخاب و داوری جشنواره پویانمایی تهران بوده است و برنده جایزه‌هایی از جشنواره‌های مختلف، همچون جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره ficts میلان شده است.

*مونا شاهی

مونا شاهی متولد سال 1362 در تهران و دانش‌آموخته انیمیشن از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او از اعضای هیات انتخاب جشن بزرگ انیمیشن ایران بوده است و برنده جایزه دومین انیمیشن جشنواره فریمز هند نیز شده است.

 

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 27 مهر تا 2 آبان 1400 (19 تا 24 اکتبر 2021) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *