جستجو

جشنواره آنلاین فیلم کوتاه پاک‌کن سومین دوره را با همکاری تنی چند از هنرمندان و صاحب‌نظران حوزه‌های زیستی با محوریت «دوباره زندگی» به دبیری محمد سجادیان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،، این جشنواره در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی با موضوعات مرتبط حوزه‌های زیستی از قبیل: بحران‌ها، فناوری‌ها، محیط‌زیست، ژنتیک، اقتصادی، حقوقی،‌ دام و طیور، انسانی، گیاهی، بهداشت و سلامت و بخش ویژه کرونا با هدف ایجاد انگیزه در فیلم‌سازان در برخورد با معضلات زیست‌محیطی و ارائه راهکارهای مناسب و برقراری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه میان فیلم‌ساز و تماشاگر و همچنین مشارکت مستقیم و حداکثری تماشاگران در داوری آثار برگزار می‌شود.

لذا بدینوسیله از فیلم‌سازان دغدغه‌مند در حوزه‌های محیط زیست و بحران‌های حاکم بر آن دعوت به عمل می‌آید با حضور در این جشنواره، ضمن استفاده از فرصت پخش آنلاین و داوری عمومی و تخصصی، رقابتی عادلانه با دیگر فیلم‌سازان در بستر وب داشته باشند.

 

ثبت‌نام و ارسال آثار علاقه‌مندان از تاریخ ۱ شهریورماه تا ۱ آذرماه ۱۴۰۰ و با مراجعه به وب‌گاه جشنواره آنلاین فیلم‌کوتاه پاک‌کن به نشانی www.erisff.comامکان‏‌پذیر است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *