جستجو

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» با حضور عوامل این پروژه در نمایشی ویژه، روز جمعه ۵ اسفندماه برای مردم زلزله‌زده شهر خوی با همراهی سینماسیار انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی سوره اکران شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در راستای همدردی با مردم زلزله‌زده شهر خوی و با توجه به فضای شاعرانه و آذری فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا، کارگردان آذری سینما و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی که در طبیعت بکر آذربایجان شرقی فیلم‌برداری شده؛ با تصمیم عوامل این فیلم در نمایشی ویژه، جمعه ۵ اسفندماه در استادیوم شهید مصطفی چمران شهر خوی، این فیلم برای مردم این شهر اکران خواهد شد.

در این اکران که با حضور عوامل این فیلم و مدیران سازمان سینمایی سوره برگزار شد؛ علاوه بر کارگردان و تهیه کننده، روح‌الله زمانی و جواد قامتی دوبازیگر این اثر سینمایی و وحید آقاپور و سایر هنرمندان ترک زبان نیز در کمپ شهید سلیمانی این شهر حضور داشتند و در کنار مردم شهر خوی به تماشای این اثر سینمایی نشستند.

همچنین عصر روز پنجشنبه ۴ اسفندماه 1401، پردیس سینما ۲۹ بهمن تبریز نیز با حضور مدیران و هنرمندان سینمایی در شهر تبریز افتتاح می‌شود که عواید فروش هفته اول آن نیز به مردم شهر خوی اختصاص پیدا خواهد کرد.

«در آغوش درخت» که محصول سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است فیلمی به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی است که توسط کارگردان ترک زبان در طبیعت بکر ارومیه فیلمبرداری شده است و برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

اکران سیار این فیلم سینمایی به همت پخش سینماسیار انجمن سینمای جوانان ایران انجام شده است.

در ادامه گزارش تصویری خبرگزاری ایسنا را از این رویداد مشاهده می‌کنید.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *