جستجو

هنرمندان انجمن سینمای جوانان کاشان به مناسبت ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی (ع)، با مسئولین عالی‌رتبه شهر دیداری صمیمی داشتند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این برنامه که با همکاری و میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کاشان  در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد، هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس کاشانی نظرات، پیشنهادات وخواسته‌های خود را با شهردار و دیگر مسئولین شهر در میان گذاشتند.

در ابتدای این برنامه دکتر والی‌زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری به ایراد سخن پرداخت و چگونگی حمایت از هنرمندان  شهر را تشریح کرد. در ادامه عباس شافعی از مدرسین انجمن سینمای جوانان کاشان در موردساختار و قدمت این انجمن و به ویژه از فضای بی‌حاشیه و فعال آن که خاستگاه خیل عظیمی از علاقه‌مندان و هنرمندان است، مطالبی را برای حضار ایراد نمود.

محمد سرجه پیما، رئیس انجمن سینمای جوانان کاشان نیز خطاب به شهردار و دیگر مسئولین فرهنگی از فعالیت‌ها وتلاش‌های این دفتر در سالیان گذشته و همچنین از کمک برای تکمیل ساختمان در دست احداث مطالبی را عنوان کرد و گفت: درصورتی‌که یک امضای طلائی پای درخواست ما از شهردار محترم باشد، انشاا… در ایام دهه فجر امسال جاری شاهد افتتاح ساختمان انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کاشان خواهیم بود که این گفته با استقبال هنرمندان روبرو شد.

دکتر ابریشمی‌راد، شهردار محترم کاشان نیز پس از استماع سخنان هنرمندان عکاس و فیلم‌ساز کاشانی، حمایت خود را از فعالیت‌های هنری در چارچوب قوانین و ساختار شهرداری اعلام  و درباب ارزش هنر وهنرمند و لزوم حمایت جدی از آن سخنانی را ایراد کرد.

این برنامه که با موسیقی سنتی وبرنامه طنز همراه بود تا ساعت ۲ بامداد به درازا کشید و در پایان مراسم مسئولین در کنار هنرمندان عکسی به یادگار گرفتند.

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *