جستجو

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با پایان کار چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد آثار برتر در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

برپایه این گزارش، در حوزه فیلم‌های کوتاه و دربخش: فیلم‌های داستانی کوتاه بین‌الملل جایزه ویژه هیئت داوران مشترکاً به محمد بخشی برای فیلم آریو والیبال؟ و  مهدی یوسفعلی برای فیلم درون آینه اهدا شد. رتبه اول و تندیس زرین به روباه‌ها ساخته مایکل گورآ از انگلستان رسید. جوخه به فرمان من به کارگردانی ایمی ایمانیشی حائز رتبه دوم و تندیس سیمین جشنواره شد و فیلم کوتاه سکوت ساخته مشترک فرنوش صمدی وعلی عسکری رتبه سوم و دیپلم افتخار این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش: فیلم‌های مستند کوتاه بین‌الملل، من می‌مانم ساخته فاطمه مرزبان تندیس زرین را به خود اختصاص داد. مستند کوتاه جمعه قالی به کارگردانی مهدی اسدی رتبه دوم و تندیس سیمین جشنواره را دریافت کرد. همچنین فیلم کوتاه مستند رؤیای آهنی ساخته یاسر طالبی موفق به کسب رتبه سوم و دیپلم افتخار شد.

در بخش: فیلم‌‌های داستانی کوتاه ویژه فرهنگیان فیلم‌ساز، حاتم ساعدپناه برای فیلم عبور از مرز توهم تندیس زرین گرفت. تندیس سیمین این بخش به شهریار پورسیدیان کارگردان فیلم سایه‌های یک شهر رسید و رتبه سوم و دیپلم افتخار نصیب محمد صادقی سازنده فیلم کوتاه پیژامه راه راه پدر را باد برد، شد.

همچنین در بخش:  فیلم‌های داستانی کوتاه ویژه دانش آموزان فیلم‌ساز، ملیکا کدخدایی با فیلم منفی درد رتبه نخست و تندیس زرین را از آن خود کرد. محدثه اسدی‌زاده برای فیلم مهرک  تندیس سیمین گرفت و رتبه سوم و دیپلم افتخار این بخش مشترکاً به ماندانا هوشمندیان برای فیلم پدر بذر بود و سحر نوایی کارگردان فیلم کوتاه خط قرمز تعلق گرفت.

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد دهم آذرماه در سالن صبای صدا و سیمای شهر مشهد به کار خود پایان داد.

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *