جستجو

 

برنامه تجلیل از افتخار آفرینان انجمن سینمای جوانان کاشان، سیدمهدی موسوی و عوامل فیلم «عزیز»و معین روح‌الامینی سازنده فیلم‌های «لئو» و «شهر عسل» با رعایت  شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این مراسم که با حضور دکتر پورعسگری ریاست دوره پنجم شورای اسلامی شهر کاشان و دکتر حسین باغشیخی عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی، اعضای شورای شهر اسلامی کاشان، دکتر نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان‌، رئیس انجمن خوشنوسان کاشان و تعداد زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان در فضای روباز فرهنگسرای مهر برگزار شد، از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های معین روح‌الامینی به پاس حضور در بیش از ۸۰ جشنواره خارجی و دریافت بیش از ۳۰ جایزه ارزشمند خارجی و داخلی برای دو فیلم «لئو» و «شهر عسل» و همچنین سیدمهدی موسوی برای کسب بیش از۵۰ جایزه ارزشمند داخلی برای فیلم کوتاه عزیز قدردانی شد.

در این برنامه دکتر پورعسگری  و دکتر باغشیخی، دکتر نمکی و محمد سرجه‌پیما رئیس انجمن سینمای جوانان کاشان طی سخنانی از این هنرمندان تجلیل کردند.

تقدیر از عوامل افتخار‌آفرین فیلم عزیز: یاسمن نصیری(بازیگر)، مصطفی بهمنی(صدابردار)، ماهان عبادی(بازیگر)، رضا قاسمی(فیلم‌بردار)، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین پنج نوجوان نقش‌آفرین این آثار: حسام دیمکار، حسن خوش‌حالت، محمدمتین ضیافت، مصطفی موسوی و پریا نیکو‌منش مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی ضمن تقدیر از این افتخارآفرینان، هدایایی را برای آن‌ها در نظر گرفتند که در اولین فرصت به ایشان پرداخت خواهد شد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *